Verjaardagmod in orde brengen?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
danny1969
Contacteer:

Verjaardagmod in orde brengen?

Bericht door danny1969 » 11 sep 2007, 06:56

Hallo,

Jan moderator bij phpbb.nl is technisch administrator maar heeft nu zelf pc problemen en kan daardoor even niet helpen. Hij zei me dat ik het eens moet vragen aan het service team.
Ik leg het even kort uit, Jan heeft voor onze gebruikers gezorgd dat ze hun verjaardag kunnen invullen in hun profiel. Nu heb ik het probleem als ik hun een award toe ken (dus hun profiel wijzig), beheerderspaneel-gebruikers-managment ik voeg de award toe en klik bevestig. Dan merken we op dat in hun profiel de verjaardag verdwenen is, en ze die opnieuw moeten invullen. Jan had wel gezegd dat de fout waarschijnlijk in templates/subsilver/admin/user_edit_body.tpl zit. (ik zie hun verjaardag niet staan in hun profiel, kan dit dus niet invullen)
Ik ga me er zelf niet aan wagen, want heb op die manier al redelijk de zaken verknoeid :oops: . Daarom mijn vraag kan iemand van dit team dit in orde brengen voor mij? Dan kan ik onze gebruikers hun awards toekennen.

Alvast bedankt, groetjes Danny ;)

ElbertF
Contacteer:

Re: Verjaardagmod in orde brengen?

Bericht door ElbertF » 11 sep 2007, 09:54

Het service team doet geen reparaties, alleen installaties en upgrades. Als je wilt verplaats ik dit onderwerp naar het supportforum, anders gaat hier een slotje op.

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 11 sep 2007, 10:06

sorry, plaats maar een slotje dan. De fout moet dan maar blijven, want ben niet in staat dit zelf op te lossen :cry: .

groetjes, Danny
Laatst gewijzigd door danny1969 op 11 sep 2007, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 11 sep 2007, 10:07

Ik zei niet dat je het in je eentje moet oplossen, onze supporters kunnen je ook uitstekend helpen. :P

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 11 sep 2007, 10:17

Weet ik wel, verplaats het maar naar support dan. We zien dan wel hoe het op te lossen valt.

Alvast bedankt ElbertF ;)

yep 2.0 ;)

Stef

Bericht door Stef » 11 sep 2007, 11:45

Jan is een mooie, hij heeft neem ik aan die code zelf aangebracht, waarschijnlijk zit daar een foutje in. Je kunt nu twee dingen doen:

- Wachten op Jan
- Verjaardags MOD nalopen en kijken of er iets niet goed meer staat in de code.

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 11 sep 2007, 12:59

Weet niet of hij mooi is :D maar hij heeft al enorm geholpen. Het valt namelijk op een slecht moment, had juist de mededeling geplaatst van awards toen dit aan het licht kwam. Weet zeker dat Jan dit zou oplossen, hij zij dan ook dat hij dit ging doen maar nu echt de tijd niet had en ik dit dus eventueel kon vragen op phpbb.nl als het dringend was. ;)

Dat er een foutje in zit zijn we wel zeker van, maar zoals ik zei ga ik me er niet aan wagen want dan krijg je gegarandeerd ERROR 440 te zien :oops: . Dit is allemaal nieuw voor mij leer wel veel bij, en het zal volgend jaar al veel beter lukken dan nu.

Daar ik dagelijks mails ontvang over mijn mededeling dat ik awards geef aan mensen die positieve inbreng geven op het forum. Heb ik mijn probleem dan ook hier even geplaatst, in de hoop een helpende hand te vinden. Denk wel dat ik die hier ondertussen gevonden heb. :D

Dus uit de raad die jij geeft Stef blijkt wachten op Jan voor mij de enige optie, ik hou jullie hier zeker van op de hoogte mocht dit op een andere manier opgelost raken.

Groetjes, Danny ;)

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 13 sep 2007, 15:23

Dit is ondertussen opgelost Dark Inca heeft de fout gevonden, Dank je Dark Inca :D

Groetjes,Danny ;)

Gesloten