Meerdere gebruikers tegelijk verwijderen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Stemi

Meerdere gebruikers tegelijk verwijderen

Bericht door Stemi » 03 sep 2007, 21:51

Ik zoek een mod waarmee ik snel meerdere gebruikers tegelijk kan verwijderen/deactiveren.

In het beheerderspaneel staat onder het kopje 'Gebruikers' een link 'Mass Delete Users'. Als ik daar op klik, verschijnt er een scherm waarin ik meerdere gebruikers kan markeren en de gemarkeerde gebruikers kan verwijderen, maar ik kan bij 'Kies sorteermethode' niet kiezen voor 'Last Visit' en bij alle gebruikers staat in de kolom 'Last Visit' '01 Jan 1970'.

Er staat in het beheerderspaneel onder het kopje 'Gebruikers' ook een link 'Users List'. Als ik daar op klik zie ik ook een overzicht van de gebruikers met een kolom 'Last Visit' en daar staat wel de juiste datum in? Maar in dat scherm kan ik niet meerdere gebruikers markeren.

Wie weet er een handige mod?

Centrum

Re: Meerdere gebruikers tegelijk verwijderen

Bericht door Centrum » 03 sep 2007, 22:10

Misschien staat de oplossing in deze topic:
viewtopic.php?f=45&t=39433

Stemi

Bericht door Stemi » 03 sep 2007, 22:25

De mod 'Admin Userlist' is al een keer geïnstalleerd, want ik zie in het beheerderspaneel een link 'User List' (en ook een link Userlist :?: ), maar in het scherm dat verschijnt als ik daar op klik, kan ik alleen per gebruiker klikken op 'Edit' en 'Permission'.

Het liefst zou ik in één keer alle gebruikers die bijvoorbeeld vóór 01-01-2007 voor het laatst ingelogd zijn in één keer deactiveren. Verwijderen wil ik liever niet, want dan komt bij de berichten van de verwijderde gebruikers 'Anonymous' te staan.

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 03 sep 2007, 22:43

Dat kun je beter doen met een SQL opdracht:

Code: Selecteer alles

UPDATE phpbb_users SET user_active = 0 WHERE user_lastvisit < 1167606000
(het getal 1167606000 heb ik door UNIX timestamp convertor)

Boris

Bericht door Boris » 06 sep 2007, 15:35

Voor deze zaken gebruik ik de Admin Toolkit van Starfoxtj.
Je kunt alle gebruikers op de door jouw gewenste volgorde selecteren en aangeven welke users je wilt verwijderen. Voor info:
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=232010

Boris

Gesloten