Ik begin met mijn site!
WHAHAHAHA (evil laugh)

Nee natuurlijk niet. Hij is minister president om wat hij als persoon heeft bereikt, en mensen die hem als vriendje toevoegen steunen blijkbaar zijn politieke carrière of bewonderen hem om zijn persoon. Wat is daar mis mee?special18 schreef:Maar als hij gewoon daar stond niet als minster president had niemand wat met hem te maken willen hebben.
Ik vind mensen die de Nederlandse spelling niet beheersen, zwaar sielig.special18 schreef:1: zwaar sielige personen die zich zo gedragen.
Zou ik ook hebben, als een zeer succesvol politicus, goed voor leiding aan ten minste vier kabinetten, met een jaarsalaris van 1.2 ton en een gelukkig gezin.special18 schreef:2: als ik peter jan was zou ik ongeloveeenlijk laag eigenwaarde hebben.
Dus zodra een site populair wordt keur jij dat, samen met al zijn gebruikers af, omdat het kuddegedrag zou veroorzaken? Dat mensen het gewoonweg een leuk tijdverdrijf vinden om Hyves te gebruiken, of dat mensen met deze site beter in staat zijn hun sociale contacten te onderhouden, komt niet in jou op? En het verzamelen van zoveel mogelijk vrienden is pertinent slecht, ook al kan je daar nieuwe mensen door ontmoeten?special18 schreef:3: Ik haat alles wat met hypes en kuddedieren te maken hebben die hersenloos iedereen achterna lopen omdat het hip of cool is en geen eigen mening hebben en gewoon popy jopy wille doen of zijn.
Welkom terug mosymuis.mosymuis schreef:special18, jij bent absoluut mijn held van de dag...