Hacking attempt

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
danny1969
Contacteer:

Hacking attempt

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 18:19

• Adres van je forum: http://www.gymnasticsforum.be/phpBB
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?zojuist
    phpBB versie: 2.0.22

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? niet echt
    Wat is het probleem?
als je op de url kijkt krijg je alleen Hacking attempt te zien. :cry: Wat moet ik doen??

..

special18
Contacteer:

Re: Hacking attempt

Bericht door special18 » 26 aug 2007, 18:30

Heb je modificaties aangebracht? herupload je index.php eens?
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 18:36

special18 schreef:Heb je modificaties aangebracht? herupload je index.php eens?
ik weet het allemaal niet zo goed meer elke keer als ik iets doe verknoei ik de boel. :cry: Daar ik mod foto's en video wilde instaleren bleef sticky en mededeling weg. Heb dan gewoon de laatste backup phpBB die ik had even teruggeplaatst daar er op die backup al een mod stond om foto's te uploaden.

Man slapeloze nachten krijg ik van waar ik nu aan begonnen ben :cry:

maar zal even proberen wat je zei, als ik ook dit niet verknoei, durf met moeite nog iets te plaatsen.

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 18:42

nu komt Fatal error: Call to undefined function session_pagestart() in /home/usr1/d/public_html/phpBB/index.php on line 31 tevoorschijn.

ben nu nog even een andere backup aan het proberen

en dan heb ik
Fatal error: Call to undefined function session_pagestart() in /home/usr1/d/public_html/phpBB/index.php on line 114

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 19:08

hmm sorry voor al die post na elkaar maar zou dit kunnen liggen aan fileZilla waar ik mee werk??

Nu ineens is het er weer heb dezelfde backup opnieuw geupload zonder wijzigingen.

Merk nu wel dat de pic van help achter de naam staat van wie post.

Man ik word hier zot van dit alles

Eigenlijk is niks juist, gans dat forum flipt :cry:

Ok sorry, maar iemand in nood doet rare dingen, dank je voor je begrip
Laatst gewijzigd door danny1969 op 26 aug 2007, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 26 aug 2007, 19:31

Je Kunt natuurlijk ook de edit functie gebruiken, ik gebruik al heel erg lang filezilla en daar ligt het niet aan geloof me. Feit is simpel een orginele index.php heeft geen zin omdat je mods hebt geinstalleert ( onbekend welke ) support template is dus niet helemaal oke.

Wat je kunt doen eventueel is een schoone versie van phpbb erop zetten en alleen de config.php bewaren dan werkt je forum weer maar dan moet je wel alle mods weer herinstalleren. Zorg ervoor dat als je een andere template dan subsilver gebruikte dat je die er dan wel op laat staat eventueel een versie kopi zodat daar ook geen problemen in voorkomen.

m.v.g jeffrey

oh en ps:
Als een mod iets veroorzaakt dat iets niet meer werkt moet je hem opnieuw nalopen en niet gewoon doorgaan met andere dingen dan vererger je het alleenmaar.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 19:35

dus ik plaats opnieuw phpBB er op, maar wat bedoel je met alleen config.php bewaren?

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 19:42

het lukt gewoon niet, begrijp hier niks meer van sorry maar sta op het punt mijn pc door het raam te gooien

Alvast bedankt voor je moeite maar red dit niet, ben blijkbaar te dom om een phpBB forum te starten :cry: :cry:

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 26 aug 2007, 20:08

De config.php bewaren zal proberen uit te leggen, als je php installeer upload je de inhoud van de folder die je gedownload hebt? Correct?

In die folder die je download zit een bestand die heet config en de extentie is .php nou dat bestand komt informatie in na de installatie dus als je dat bestandje bewaart ben je in staat om de gegevens weer uit te lezen van je oude database waar de posts gebruikers etc zijn bewaard de config.php bewaard de login gegevens naar de database dus die heb je nodig.

Dus die zou je bijv hier kunne vinden op je webserver http://www.domain.nl/config.php alleen krijg je zo geen toegang maar je snapt het wel dan waar het ongeveer zit bij je index.php dus.

Hoop dat dit beetje helpt :)

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 20:34

heb idd gedaan wat je zei, op het eerste zicht lijkt alles ok, maar toch is er van alles niet juist. Raak niet in mijn beheerderspaneel, sticky en de rest zijn weg. zie http://www.gymnasticsforum.be/phpBB2

Of zou dit komen omdat die andere versie er ook nog is?

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 26 aug 2007, 21:22

zoals ik al zei, moest je een verse installatie online doen, als jij bestanden achterlaat die van het oude forum zijn dan zijn er dingen die niet weergeven worden dat komt door je eigen modificaties.

danny1969
Contacteer:

Bericht door danny1969 » 26 aug 2007, 21:34

:oops: moet beter luisteren, heb ze verwijderd en idd alles werkt.

Juist zien we sticky, mededeling en normaal bericht niet staan als je een bericht wilt posten hoe zou dat kome? Enig idee?

O ja 1000x dank voor je hulp, want was een beetje radeloos

Ondertussen zijn deze problemen verholpen door het opnieuw installeren van het forum + mods

@ Dark Inca nogmaals bedankt voor je werk.

Gesloten