Helaas, sorry, ik moet er vandoor!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Helaas, sorry, ik moet er vandoor!
Hey jongens, ik vindt het zeer apart wat jullie gedaan hebben zoiets vrijgegeven. Ik denk dat ik de oude berend wel een opfrissing kan geven en met genoeg data invoeren wel goed nut kan geven.
Ik denk dat hij op mijn anime website, die vrji simpel is kwa vragen zeer goed tot zijn recht komt voor bijv informatie opzoeken voorr 1 serie dat is ook niet zo ingewikkeld als php en html vragen.
Bij deze zeer bedankt voor dit en waardeer het enorm.
Ik denk dat hij op mijn anime website, die vrji simpel is kwa vragen zeer goed tot zijn recht komt voor bijv informatie opzoeken voorr 1 serie dat is ook niet zo ingewikkeld als php en html vragen.
Bij deze zeer bedankt voor dit en waardeer het enorm.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
wat moet je precies aanpassen
Moet je dat ook aanpassen? wat nog meer?
Code: Selecteer alles
if ( $data['forum_id'] == 2 ) Waar je wil dat hij post tog?
{
// set vars
$B_user_id = 54; id van de aangemaakte user
$B_exclude_forums = array(7, 23, 28, 32, 35, 38, 39, 41, 42, 59); waar niet te posten
$B_min_post_size = 20;
$B_max_post_size = 1000;
$B_max_words = 10;
$user->data['user_id'] = $B_user_id;
$user->data['username'] = 'Berend B.';
$user->data['user_colour'] = '660099';
Iemand? wil het graag gebruikenemrulez schreef:wat moet je precies aanpassen
if ( $data['forum_id'] == 2 ) Waar je wil dat hij post tog? { // set vars $B_user_id = 54; id van de aangemaakte user $B_exclude_forums = array(7, 23, 28, 32, 35, 38, 39, 41, 42, 59); waar niet te posten $B_min_post_size = 20; $B_max_post_size = 1000; $B_max_words = 10;
Moet je dat ook aanpassen? wat nog meer?Code: Selecteer alles
$user->data['user_id'] = $B_user_id; $user->data['username'] = 'Berend B.'; $user->data['user_colour'] = '660099';
volgens mij klopt het zo dat is alles wat je moet aanpassen
voor de rest niks 
$user->data['username'] = 'Berend B.'; is zijn naam
$user->data['user_colour'] = '660099'; is kleur van zijn naam

Krijg hem maar niet werkend
Dat is wat ik heb aangepast.
Link naar user profile http://gamerz-nation.dotbashosting.nl/f ... ofile&u=54
link naar forum http://gamerz-nation.dotbashosting.nl/f ... hp?f=2&t=2
Heb ik het goed gedaan?
if ( $data['forum_id'] == 2 )
{
// set vars
$B_user_id = 54;
$user->data['username'] = 'GameBot.';
$user->data['user_colour'] = '660099';
Link naar user profile http://gamerz-nation.dotbashosting.nl/f ... ofile&u=54
link naar forum http://gamerz-nation.dotbashosting.nl/f ... hp?f=2&t=2
Heb ik het goed gedaan?
als het goed is wel je moet ook nog die code invoegen in je posting.php
en als ie antwoordt dan is het goed gedaan
en als ie antwoordt dan is het goed gedaan

$message = $user->lang['TOPIC_BUMPED'] . '<br /><br />' . sprintf($user->lang['VIEW_MESSAGE'], '<a href="' . $meta_url . '">', '</a>');
## BEREND MODJE | ElbertF
if ( $mode != 'edit' ) include($phpbb_root_path . './berend.php' . $phpEx);
##
$message .= '<br /><br />' . sprintf($user->lang['RETURN_FORUM'], '<a href="' . append_sid("{$phpbb_root_path}viewforum.$phpEx", 'f=' . $forum_id) . '">', '</a>');
ja nu moet je kijken als ie antwoordt dan is het goed
ik zag al dat ie niks poste
nee hoeft niet ingelogt te zijn
Waar zit de fout denk je?Ricky schreef:ik zag al dat ie niks poste
mischien omdat je ook maar 1 forum heb en hij kan dan nergens in zoeken
submit_post('reply', $post_data['post_subject'], 'Berend B.', $post_data['topic_type'], $poll, $B_data, $update_message);
heb het effe getest op mijn echte forum.
if ( $data['forum_id'] == 50 )
{
// set vars
$B_user_id = 87;
$B_exclude_forums = array(2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49);
$B_min_post_size = 20;
$B_max_post_size = 1000;
$B_max_words = 10;
$user->data['username'] = 'GameBot.';
$user->data['user_colour'] = 'FFB90F';
http://gamerz-nation.dotbas.net/forum/m ... ofile&u=87 link user
Geen antwoordtemrulez schreef:moet hier Berend B ook aangepast worden?Code: Selecteer alles
submit_post('reply', $post_data['post_subject'], 'Berend B.', $post_data['topic_type'], $poll, $B_data, $update_message);
heb het effe getest op mijn echte forum.
if ( $data['forum_id'] == 50 ) { // set vars $B_user_id = 87; $B_exclude_forums = array(2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49); $B_min_post_size = 20; $B_max_post_size = 1000; $B_max_words = 10;
http://gamerz-nation.dotbas.net/forum/v ... m.php?f=50 link forumCode: Selecteer alles
$user->data['user_id'] = $B_user_id; $user->data['username'] = 'GameBot.'; $user->data['user_colour'] = 'FFB90F';
http://gamerz-nation.dotbas.net/forum/m ... ofile&u=87 link user
We zijn niet verplicht tot supporten van Elbert Berend, mocht je vragen hebben probeer Elbert persoonlijk te benaderen, dit wordt geen supporttopic.ElbertF schreef:Ik heb de code niet opgeruimd ofzo, je zal zelf de intellingen en teksten moeten aanpassen. Ik ga geen volledige support leveren, de code is gewoon as-is. Sommige vragen zal ik wel beantwoorden.

Eigenlijk heeft het geen zin om deze op je eigen forum te gebruiken, want nu gaat hij nog zoeken in andere fora, voordat je hem dat verleerd hebt en genoeg zinnen geleerd hebt (Meer dan 100 als je een beetje goeie bot maakt) ben je wel een tijdje bezig.
Meneer, ik de pro phper heb het allang er uit gebouwd!BetaDevil schreef:Eigenlijk heeft het geen zin om deze op je eigen forum te gebruiken, want nu gaat hij nog zoeken in andere fora, voordat je hem dat verleerd hebt en genoeg zinnen geleerd hebt (Meer dan 100 als je een beetje goeie bot maakt) ben je wel een tijdje bezig.
En nog leuker HIJ VERSTAAT ZINNEN nu geen worden meer, maar daar weet ik weer wat op

Verstaat die zinnen?Alexander schreef:Meneer, ik de pro phper heb het allang er uit gebouwd!BetaDevil schreef:Eigenlijk heeft het geen zin om deze op je eigen forum te gebruiken, want nu gaat hij nog zoeken in andere fora, voordat je hem dat verleerd hebt en genoeg zinnen geleerd hebt (Meer dan 100 als je een beetje goeie bot maakt) ben je wel een tijdje bezig.
En nog leuker HIJ VERSTAAT ZINNEN nu geen worden meer, maar daar weet ik weer wat op
Hoe doe je dat?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open