[aanbod] ZoneSilver.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
[aanbod] ZoneSilver.nl
Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk wel hebben mee gekregen heb ik een tijdje geleden een warezboard opgezet.
Namelijk http://www.zonesilver.nl.
Aangezien dat me meer tijd kost dan dat ik er voor (over) heb, heb ik besloten het weg te doen.
Dan zijn er 2 opties.
1: Ik verkoop het
2: Ik zoek mede beheerder
1 lijkt mij geen optie voor de meeste mensen hier aangezien het om grote bedragen gaat.
Wel loopt hier misschien iemand rond die een beetje verstand heeft van zowel warez als een forum beheren.
Als diegene zich nou even bij mij wil melden dan praten we verder.
Ik ben meestal te bereiken via msn: ladybug_nl@hotmail.com
Of als je het liever over de mail doet: admin@zonesilver.nl
Ik ben dus opzoek naar serieuse kandidaten en geen mensen die het even wel leuk vinden maar volgende maand weer wat anders willen.
Groet,
LadyBug
Namelijk http://www.zonesilver.nl.
Aangezien dat me meer tijd kost dan dat ik er voor (over) heb, heb ik besloten het weg te doen.
Dan zijn er 2 opties.
1: Ik verkoop het
2: Ik zoek mede beheerder
1 lijkt mij geen optie voor de meeste mensen hier aangezien het om grote bedragen gaat.
Wel loopt hier misschien iemand rond die een beetje verstand heeft van zowel warez als een forum beheren.
Als diegene zich nou even bij mij wil melden dan praten we verder.
Ik ben meestal te bereiken via msn: ladybug_nl@hotmail.com
Of als je het liever over de mail doet: admin@zonesilver.nl
Ik ben dus opzoek naar serieuse kandidaten en geen mensen die het even wel leuk vinden maar volgende maand weer wat anders willen.
Groet,
LadyBug
oke ik heb even rondgekeken op je site... en wil graag weten:
Wat wil je precies bereiken?
Wat is je doelgroep?
Wil je heel groot worden of is dat niet de bedoeling gezien onderwerp...
Wat moet een eventuele medebeheerder precies doen, wat is je beleid, wat mag wel en niet...
Wat wil je precies bereiken?
Wat is je doelgroep?
Wil je heel groot worden of is dat niet de bedoeling gezien onderwerp...
Wat moet een eventuele medebeheerder precies doen, wat is je beleid, wat mag wel en niet...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Ik wil of het forum verkopen, of een beheerder zoeken die me helpt.
Het zou een goed lopend w.a.r.e.z forum moeten worden met veel leden.
Gewoon voor iedereen die interesse heeft in w.a.r.e.z.
Het beleid kan natuurlijk aangepast worden en de taken en de plannen van de nieuwe beheerder staan ook nog niet vast.
Ik wil er gewoon in goed overleg uitkomen 8)
Het zou een goed lopend w.a.r.e.z forum moeten worden met veel leden.
Gewoon voor iedereen die interesse heeft in w.a.r.e.z.
Het beleid kan natuurlijk aangepast worden en de taken en de plannen van de nieuwe beheerder staan ook nog niet vast.
Ik wil er gewoon in goed overleg uitkomen 8)
Het is maar hoe je het bekijkt. http://www.gamertalk.nl ligt ook al tijden stil.
Daarom...
Ik heb destijds 3 boards gemaakt.
Waarvan ik me nu nog maar met 1 bezig houd.
Dat gameforum was een vergissing, daar zijn er al te veel van.
Toen kwam babecheck, die loopt nu best goed en daar steek ik ook veel tijd in.
ZoneSilver wil ik wat aan doen voordat het net als gt crasht dus zoek ik wat nieuwe frisse mods/admins die er tijd en zin in hebben 8)
Ik heb destijds 3 boards gemaakt.
Waarvan ik me nu nog maar met 1 bezig houd.
Dat gameforum was een vergissing, daar zijn er al te veel van.
Toen kwam babecheck, die loopt nu best goed en daar steek ik ook veel tijd in.
ZoneSilver wil ik wat aan doen voordat het net als gt crasht dus zoek ik wat nieuwe frisse mods/admins die er tijd en zin in hebben 8)
Ben ik niet met je eeens Stefkuh, geen enkel (groot) warez board werkt zo. Op Spammers Heaven doe ik wel eens steekproeven hier en daar en plaats nieuwe links als dat nodig mocht zijn, verder laat ik de topics zoals ze zijn. Wanneer leden een download echt willen hebben meldden ze het wel als de links dood zijn, waarna er soieso opnieuw gezocht word.
Waar ik me trouwens aan stoor op Zonesilver zijn de [hide] tags, die ervoor zorgen dat je perse moet replyen voor je de adressen ziet. Zo krijg je enkel hele bullshit topics met enkel "bedankt," "show me" en "zien!!" terwijl die link dan vaak ook nog eens down blijkt te zijn. Op andere grote warez forums werkt dit gelukkig niet zo en zijn de links meteen toegankelijk, waarna je altijd nog kan bedanken als je er blij mee bent. Deze aanpak werkt, en daarom doen we het op Spammers Heaven ook zo. Ik hoop dat Zonesilver dit ook ooit inziet en die [hide] aanpak terug draait.
Waar ik me trouwens aan stoor op Zonesilver zijn de [hide] tags, die ervoor zorgen dat je perse moet replyen voor je de adressen ziet. Zo krijg je enkel hele bullshit topics met enkel "bedankt," "show me" en "zien!!" terwijl die link dan vaak ook nog eens down blijkt te zijn. Op andere grote warez forums werkt dit gelukkig niet zo en zijn de links meteen toegankelijk, waarna je altijd nog kan bedanken als je er blij mee bent. Deze aanpak werkt, en daarom doen we het op Spammers Heaven ook zo. Ik hoop dat Zonesilver dit ook ooit inziet en die [hide] aanpak terug draait.