is phpbb3 beter dan hppbb2 voor mij

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
HondjesForum

is phpbb3 beter dan hppbb2 voor mij

Bericht door HondjesForum » 21 aug 2007, 16:28

• Adres van je forum: http://hondjesforum.dotbas.net
    Event. modificaties op je forum: wat zijn dat
    Wanneer ontstond het probleem? toen ik mijn forum wou maken
    phpBB versie: nog geen

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? ik heb nog geen
    Wat is het probleem?
is phpbb3 beter dan phpbb2 voor mij? ik wil een forum makne over kleine hondjes, die zo lief zijn
ik denk niet dat ik veel leden krijg maar ik wil toch een forum. ik snap nog niet echt veel van computers :lol: :lol:

kan iemand licht geven

bart raatjes

nickdhnick
Contacteer:

Re: is phpbb3 beter dan hppbb2 voor mij

Bericht door nickdhnick » 21 aug 2007, 16:39

Ik zou zeggen

Installeer een phpbb2 en een phpbb3 forum en ga daarmee wat testen. En kijk zo zelf wat jij makkelijker vind

phpBB2:
Deze versie bied tegen over phpBB3 erg weinig functies maar is cker wel erg makkelijk in gebruik. Maar hier moet het updaten wel handmatig (als er nog updates komen)

phpBB3:
Deze versie moet je een klein beetje onder de knie zien te krijgen, maar als je het eenmaal snapt dan is het veeel beter dan v2. Deze heeft ook veel meer functies en update kan je automatisch doen. Deze versie zou ik kiezen als ik jou was :) vooral omdat je hier dnek k niet veel ervaring hebt met phpBB dus ook niet met modificeren.

Gesloten