Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Ricky
-
Contacteer:
Bericht
door Ricky » 21 aug 2007, 09:52
- Adres van je forum: http://forum.flyffworld.ml
Event. modificaties op je forum:best veel
Wanneer ontstond het probleem?uh kweet niet meer
phpBB versie: 3.0.RC4
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? volgens mij wel
Wat is het probleem?
hij geeft een error
Code: Selecteer alles
Warning: strtr() [function.strtr]: The second argument is not an array. in /storage/mijndomein/users/069518/public/sites/forum.flyffworld.nl/includes/session.php on line 1694
Warning: strtr() [function.strtr]: The second argument is not an array. in /storage/mijndomein/users/069518/public/sites/forum.flyffworld.nl/includes/session.php on line 1694
Fatal error: template->_tpl_load_file(): File /message_body.html does not exist or is empty in /storage/mijndomein/users/069518/public/sites/forum.flyffworld.nl/includes/functions_template.php on line 62
-
nickdhnick
-
Contacteer:
Bericht
door nickdhnick » 21 aug 2007, 09:56
met lezen van de error kom je al ietsjes verder
Fatal error: template->_tpl_load_file(): File /message_body.html does not exist or is empty in
je moet het bestand message_body.html opnieuw uploaden naar je template map
-
Stef
Bericht
door Stef » 21 aug 2007, 10:04
Ricky wil je voortaan een fatsoenlijke topic titel nemen, mensen gebruiken meer de zoekmachine en mochten ze met hetzelfde zitten helpt jou titel niet echt.
Daarbij maak je het ons ook niet echt heel makkelijk:
Denk er over na als je en berichtje maakt en alles komt goed.

-
Ricky
-
Contacteer:
Bericht
door Ricky » 21 aug 2007, 10:14
nickdhnick schreef:met lezen van de error kom je al ietsjes verder
Fatal error: template->_tpl_load_file(): File /message_body.html does not exist or is empty in
je moet het bestand message_body.html opnieuw uploaden naar je template map
In message body is niks verandert want heb effe de files van rc4 nagekeken het is hetzelfde
en het verschijnt als ik een post wil bekijken en na die fout melding is de post verdwenen
Stef schreef:Ricky wil je voortaan een fatsoenlijke topic titel nemen, mensen gebruiken meer de zoekmachine en mochten ze met hetzelfde zitten helpt jou titel niet echt.
Daarbij maak je het ons ook niet echt heel makkelijk:
Denk er over na als je en berichtje maakt en alles komt goed.

Ok sorry
-
nickdhnick
-
Contacteer:
Bericht
door nickdhnick » 21 aug 2007, 10:21
Ricky schreef:
In message body is niks verandert want heb effe de files van rc4 nagekeken het is hetzelfde
en het verschijnt als ik een post wil bekijken en na die fout melding is de post verdwenen
gebeurt er ook nix als je hem opnieuw upload... en leeg je buffer eens daarna, misschien heeft hij daar in iets fouts
-
Ricky
-
Contacteer:
Bericht
door Ricky » 21 aug 2007, 10:22
ja zal effe proberen misschien komt het door de postbot want hij maakt 2 dezelfde topic aan misschien flipt ie daarom alleen bij de postbot krijg ik die foutmelding
-
nickdhnick
-
Contacteer:
Bericht
door nickdhnick » 21 aug 2007, 10:23
denk niet dat t daar aan ligt, anders had k het ook :p maar het valt te proberen

-
Ricky
-
Contacteer:
Bericht
door Ricky » 21 aug 2007, 10:26
Ja cache is geleegt heb niks gezien geef wel een GIL als ik het nog een x zie