[KIJK] gg ff je mening AUB
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
gg ff je mening AUB
http://www.relaxuhforum.nl is mijn site laat maar eens weten wat je er op te zegguh hebt 

Layout is super maar forum zelf is véél te lang. Kep een 21"monitor en zelf dan moet ik nog meters scrollen :p. Over het algemeen lopen van-alles-nog-wat fora niet zo goed, tenzij je duidelijk onderscheid maakt in je doelgroep. Ga je vooral uit naar jongeren, dan moet je dit laten blijken dmv prijsvragen e.d. Ga je meer voor de volwassen/middelleeftijd, besteed dan extra aandacht aan auto's, motoren, werk etc etc. Zoals je het nu hebt schrikt gewoon af..
Hoop dat je wat aan mn kritiek hebt
Hoop dat je wat aan mn kritiek hebt
Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren

-
Lijkt me niet om het aantal berichten te gaan, maar om het aantal individuele bezoekers.. anyway ik zou meer samenvoegen. Bijvoorbeeld "contact en help", "liefde en seks", "relatie en vreemdgaan". Als je zo doorgaat heb je je forum voor de helft korter. Daarnaast vind ik "wie zijn er online" ook wel erg overdreven. wat kan het je bezoekers nou schelen hoeveel vrouwen en/of mannen er online zijn? of wie er de laatste 24 uur online waren? Denk even na over wat je wél en wat je níet op je forum zet. De eerste indruk is de bepalende indruk.. keep it in mind 

Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined

-
als je dat wilt kun je beter een statitics mod dowloaden op http://www.phpbbhacks.com daar kun je het ook instoppen.. dan kun ze het ook zien.... en die tips van Stylo zijn zeker aan te raden.....michelrelaxuh schreef:haha dat vinden de mensen juist wel leuk om te weten
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-