gebruikers aantal onjuist

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
FaRaaZ

gebruikers aantal onjuist

Bericht door FaRaaZ » 13 aug 2007, 19:57

Ik heb onlangs het Member no. in Profile MOD geinstalleerd, welke het gebruikersnummer weergeeft in ieders profiel, maar ik heb gemerkt dat dit aantal na een tijdje niet meer klopt. In het begin klopt het nog wel:

member 1 op de memberlist pagina = gewoon member nummer 1 (viewprofile&u=2), maar vanaf member nummer 119 staat er member nummer 120 (viewprofile&u=121 zou 120 moeten zijn?) en bij de laatste members wordt er zelfs 3 bij opgeteld, dus bijvoorbeeld member 1900 wordt weergegeven als member nummer 1903 (viewprofile&u=1904 zou 1901 moeten zijn?).

weet iemand hoe je dit kan oplossen, zodat de link van viewprofile&u= klopt, en dus ook het member nummer op de profiel?

en sorry als me verhaal onduidelijk overkomt, wist niet hoe ik het anders moest formuleren.

alvast bedankt voor jullie moeite !

Coen

Re: gebruikers aantal onjuist

Bericht door Coen » 13 aug 2007, 21:30

Heb je toevallig een x aantal gebruikers verwijdert? Het id van elke gebruiker, dat waarschijnlijk weergegeven word op de profiel-pagina, word niet minder (want het houd geen rekening met id's die verwijdert worden), maar het optel-sommetje wat de memberlist doet wel! :)

FaRaaZ

Bericht door FaRaaZ » 13 aug 2007, 22:16

Zero Override schreef:Heb je toevallig een x aantal gebruikers verwijdert? Het id van elke gebruiker, dat waarschijnlijk weergegeven word op de profiel-pagina, word niet minder (want het houd geen rekening met id's die verwijdert worden), maar het optel-sommetje wat de memberlist doet wel! :)
Ik heb nog nooit gebruikers gewist, vervelende members zet ik altijd op niet actief, dus ik dacht misschien dat er een soort van resync zou zijn ofzo voor het member nummer,

maar van de memberlist zelf klopt wel inderdaad ja, alleen bij de id van de profiel pagina gaat het fout, en die mod gebruikt die ID juist -1.

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 25 aug 2007, 09:48

hmm zou je niet 123 kunnen zegggen wat er aan de hand is maarre...

je ligt 7 :!: versies achter, ik zou eerst eens updaten ..
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

Gesloten