Nederlandse mod vertalingen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- Robin Huurman
Nederlandse mod vertalingen
Hey, ik inmiddels een aantal mods geïnstalleerd, maar wat mij opviel is dat er nergens een nederlandse taal beschikbaar is voor de mods, welnu... ik heb de taak op me genomen om de mods te vertalen.
AJAX Shoutbox voor phpbb3 RC1-RC4
Version: 1.0.0
Download: Klik hier
Er volgt meer...
ps. mocht je ergens een mod tegenkomen, stuur hem gerust naar mij (pb of email). Dan maak ik de vertaling en zet ik hem online.
AJAX Shoutbox voor phpbb3 RC1-RC4
Version: 1.0.0
Download: Klik hier
Er volgt meer...
ps. mocht je ergens een mod tegenkomen, stuur hem gerust naar mij (pb of email). Dan maak ik de vertaling en zet ik hem online.
Laatst gewijzigd door Robin Huurman op 11 aug 2007, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nederlandse mod vertalingen
Een beetje onduidelijk vind ik het, er zijn meerdere shoutboxes op dit moment en er staat er geen enkele in de MOD DataBase. Dus een link naar de betreffende MOD kan handig zijn. Verder kom ik binnenkort met een kleine site met MOD-vertalingen van phpBB3
.

- Robin Huurman
Die link houden jullie nog tegoed, moet ik eerst even zoeken. Over die site... tjah.. dat kon ik ook niet weten hè 

Nee, dat kon je ook niet weten, maar het ging erom dat die er komt en dat kritiek overbodig is als mensen die nog willen uiten 

- Robin Huurman
Ik volg je niet echt.... waarom zou kritiek overbodig zijn? Kritiek is nooit overbodig.
-
- Contacteer:
ik maak van elke mod die ik installeer meteen een nl vertaling 
die shoutbox die jij hebt vertaald is volgens mij niet die van Paul.
als je wilt heb ik die wel hoor
dit zijn de vertalingen die ik nu ongeveer heb :
Shoutbox ( van Paul dat is dus die link hierboven)
Add User
Pm's lezen in ACP
ACP Notepad
Recycle bin
Visitors Stats 24h

die shoutbox die jij hebt vertaald is volgens mij niet die van Paul.
als je wilt heb ik die wel hoor

dit zijn de vertalingen die ik nu ongeveer heb :
Shoutbox ( van Paul dat is dus die link hierboven)
Add User
Pm's lezen in ACP
ACP Notepad
Recycle bin
Visitors Stats 24h
Ik vertaal de boel altijd zelf....kan je trouwens niet beter zelf een topic bij aangeboden maken. Het is namelijk toch echt vrijwilligerswerk, en phpBB.nl houd zich niet echt bezig met de vertaling van mods. Aanrader, zet je vertaling in de Wiki! Het is dat de Wiki plat ligt...anders had ik mijn vertalingen er neer gezet. ^^"
Wat betreft het aangeboden forum, ik heb het volgende namelijk in mijn Eigen topic
Wat betreft het aangeboden forum, ik heb het volgende namelijk in mijn Eigen topic
- Vertalen van mods naar het Nederlands of Engels.(Accepteer mods in het Frans of Duits)
- Het compleet klaarmaken van fora(Bestaande uit installatie, (sub)fora's/categorieën, regels etc.)
- Het aanpassen van bepaalde bestanden.
- Verplaatsen van server naar server.
- Robin Huurman
Ik wilde graag een centrale plaats waar iedereen alle vertalingen kan vinden.
Kunnen wij de handen niet in een slaan en dit releaseren op een bestaande website die ik al heb voor de phpBB 2 vertalingen? Lijkt me voor de gebruikers hier aantrekkelijker dan een wild groei aan websites!
Misschien kunnen we dit per pb of msn contact nog eens bespreken.
Brandsrus
Misschien kunnen we dit per pb of msn contact nog eens bespreken.
Brandsrus
Lijkt me toch een goed idee.brandsrus schreef:Kunnen wij de handen niet in een slaan en dit releaseren op een bestaande website die ik al heb voor de phpBB 2 vertalingen? Lijkt me voor de gebruikers hier aantrekkelijker dan een wild groei aan websites!
Maar dan is er weer een andere site, dus het beste is gewoon hier op phpbb een subforum maken bij 3.0 Modificaties (3.0 MOD vertalingen ofzo)
Gebruik de Zoekfunctie of bekijk even de WIKI
Stef en ik denken hier al over na, maar we hebben liever iets geschikters dan een subforum. Samenwerken met externe sites die we niet zelf in handen hebben is gewoon niet verstandig en doen we dus niet.
-
- Contacteer:
Een soort mod database maar dan voor vertalingen, zodat je ze makkelijk kunt vinden en er dan geen dubbele staan etcElbertF schreef:Stef en ik denken hier al over na, maar we hebben liever iets geschikters dan een subforum. Samenwerken met externe sites die we niet zelf in handen hebben is gewoon niet verstandig en doen we dus niet.

- Bas
- Contacteer:
[ knip ]
Houd het daar goed in de gaten ^^
Houd het daar goed in de gaten ^^
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
xD
Here will be vertalingen...
Elbert en Stef, verander die zin z.s.m....als we die zin niet eens goed kunnen vertalen...hoe serieus kunnen we dan genomen worden? xD
Elbert en Stef, verander die zin z.s.m....als we die zin niet eens goed kunnen vertalen...hoe serieus kunnen we dan genomen worden? xD
Bas heeft er nogal een handje van om geheime URL's openbaar te maken..
En daar kom je nu pas achter? Bekijk voor de grap de Helppagina van deze site eens... Een Quiz, hoeveel fouten vind je op dit pagina?Lucas schreef:xD
1 grote hier al : dit --> dezebrandsrus schreef:En daar kom je nu pas achter? Bekijk voor de grap de Helppagina van deze site eens... Een Quiz, hoeveel fouten vind je op dit pagina?

- fulleffect
- Contacteer:
ik heb zelf de vertaling gemaakt voor de phpbb Kalender is er nu al een plan/idee waar de vertalingen geplaatst kunnen worden?