Attach mod: bijlage weergeven in nieuw venster?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Attach mod: bijlage weergeven in nieuw venster?
Een vraagje over de attachment mod 2.3.9 voor phpBB 2.0.6
Ik heb de attachment mod geïnstalleerd en alles lijkt te werken. Alleen: als een Word document als bijlage is bijgevoegd, en ik dat vervolgens wil bekijken, opent het zich in het bestaande browservenster. Kan het zich ook openen in een nieuw browservenster?
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Alvast bedankt!
René.
Ik heb de attachment mod geïnstalleerd en alles lijkt te werken. Alleen: als een Word document als bijlage is bijgevoegd, en ik dat vervolgens wil bekijken, opent het zich in het bestaande browservenster. Kan het zich ook openen in een nieuw browservenster?
Alvast bedankt!
René.
Re: Attach mod: bijlage weergeven in nieuw venster?
Werkt gewoon ctrl+shift ---. muisklik niet ?? Msoft I exploderRené Aartsen schreef:Een vraagje over de attachment mod 2.3.9 voor phpBB 2.0.6
Alvast bedankt!
René.
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
-
- Contacteer:
Bedankt voor de tips.
@Kaza: ja dat werkt wel, maar ik zoek eigenlijk iets zodat het automatisch in een nieuw venster opent. Vind ik ook wat gebruikersvriendelijker
@cc: dit is een werkbare tussenoplossing, maar helaas nog niet wat ik écht zoek: een manier om de link in automatisch een nieuw venster te openen.
In welke file van de attachment mod zou ik iets moeten kunnen aanpassen (target="_blank" toevoegen?) opdat de link wel opent in een nieuw venster?
Alvast bedankt!
René.
@Kaza: ja dat werkt wel, maar ik zoek eigenlijk iets zodat het automatisch in een nieuw venster opent. Vind ik ook wat gebruikersvriendelijker
@cc: dit is een werkbare tussenoplossing, maar helaas nog niet wat ik écht zoek: een manier om de link in automatisch een nieuw venster te openen.
In welke file van de attachment mod zou ik iets moeten kunnen aanpassen (target="_blank" toevoegen?) opdat de link wel opent in een nieuw venster?
Alvast bedankt!
René.
Ik ken die mod niet maar ik denk dat je in je modules moet zoeken naar een tpl file (templates)
Daar zal een href staan volgens de link daarna zal je target="_BLANK" moeten invullen.
Over gebruikersvriendelijker maken doormiddel van nieuwe vensters. Ik zelf vind het ook makkelijk
Maar er zijn bezoekers die dat niet waarderen, die popups. Want dat is het natuurlijk wel.
S6
Daar zal een href staan volgens de link daarna zal je target="_BLANK" moeten invullen.
Over gebruikersvriendelijker maken doormiddel van nieuwe vensters. Ik zelf vind het ook makkelijk

S6
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
[quote="
[/quote]
dit zal erg moeilijk worden, dit komt omdat je met een hele stapel variabele werkt, het s of je laat alle via een nieuw venster openen of geen
dus wat al werd genoemd is de meest handzame oplossing de toe te voegen
[/quote]
dit zal erg moeilijk worden, dit komt omdat je met een hele stapel variabele werkt, het s of je laat alle via een nieuw venster openen of geen
dus wat al werd genoemd is de meest handzame oplossing de
Code: Selecteer alles
target = "_blank"
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ja ik snap dat ik in die mod moet zoeken. 
Maar... in die mod zijn een aantal .tpl files
group_edit_body.tpl
user_edit.tpl
modcp.tpl
posting_body.tpl
posting_preview.tpl
posting_topic_review.tpl
privmsgs_body.tpl
profile_view_body.tpl
viewforum_body.tpl
viewtopic_body.tpl
ik vroeg me af of er iemand is die weet in welke file(s) ik het moet zoeken

Maar... in die mod zijn een aantal .tpl files
group_edit_body.tpl
user_edit.tpl
modcp.tpl
posting_body.tpl
posting_preview.tpl
posting_topic_review.tpl
privmsgs_body.tpl
profile_view_body.tpl
viewforum_body.tpl
viewtopic_body.tpl
ik vroeg me af of er iemand is die weet in welke file(s) ik het moet zoeken
Laatst gewijzigd door René Aartsen op 24 okt 2003, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer: