- Adres van je forum: http://www.jouwveiligeplek.com/phpBB/
Event. modificaties op je forum:nog geen
Wanneer ontstond het probleem?eigenlijk sinds ik mods wil gaan instaleren
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Wat is het probleem?
Laat ik kort uitleggen wat de bedoelling is. Het forum is nog niet van start. Het wordt een forum voor slachtoffers van sexueel misbruik, waarbij de nadruk ligt op het kwijtkunnen van ervaringen en gevoellens. Daarim vinden wij het belangrijk dat er een aantal dingen goed zijn afgeregeld en zouden we dit graag doen, voordat het forum de lucht in gaat, zodat, mocht het misgaan, ik de handel op nieuw kan instaleren (dat kan ik dan weer wel)
Ik heb een aantal probleempjes. Ik heb geprobeerd om in de memberlist.php en stuk code toe te voegen, warmee ik de profiles en de userlist afschermde, zodat deze alleen voor ingelogden te zien zijn. Dit lukte niet, ik kon het stuk regel niet vinden wat ik nodig had in de memberlist.php
Punt is: ik moet in de memberlist zoeken naar: Code: Select allHide memberlist:
Open {root}/memberlist.php
Find:
Code: Select all
init_userprefs($userdata);
After, add:
if ($userdata['user_id'] == ANONYMOUS)
{
redirect(append_sid('login.'.$phpEx));
}
Hide user profiles:
Open {root}/profile.php
Find:
if ( $mode == 'viewprofile' )
{
include($phpbb_root_path . 'includes/usercp_viewprofile.'.$phpEx);
exit;
}
Replace with:
if ( $mode == 'viewprofile' )
{
if ($userdata['user_id'] == ANONYMOUS)
{
redirect(append_sid('login.'.$phpEx));
}
include($phpbb_root_path . 'includes/usercp_viewprofile.'.$phpEx);
exit;
}
init_userprefs($userdata); Dit staat er niet in. Huh????
Ik hoop van harte dat julle me kunnen en willen helpen. Ik weet weinig van ode af, rotzooien in phpmyadmin vind ik nog een beetje eng, dus ik heb eigenlijk een beetje watervrees. Hoe pak ik dit soort dingen het gemakkelijkste aan, dit geld ook voor het instaleren van mods, ik heb iets gelezen over easymod, is dat misschien een uitkomst voor mij?
Alvast ontzettend bedankt, ook namens mijn mede forumoprichters,
Little dragon
..