Tegenwoordig tel je zonder Hyves gewoon niet meer mee (ik wel dus, sinds vandaag ). Heb je een accountje of maak je die voor de gelegenheid even aan, meld je dan aan bij de phpBB Hyves!
De allergrootste internetbedrijven nemen sociale netwerken erg serieus, er gaan miljarden in om. We kunnen ook Facebooken, zelfde concept maar dan een stuk strakker uitgevoerd dan Hyves..
Dit Forum niet serieus?? Volgens mij wel hoor, maar zoals iedereen zitten er ook wel eens wat dingetjes tussen die nergens bij horen.
Wat betreft de Hyves ik ben er al jaren lid deed er eerst niets, maar tegenwoordig ben ik er geregeld te vinden en ja wat ontbrak was wel een Hyves over phpBB. Had er zelf geen behoefte aan om er een voor op te starten, maar nu is die er, is gewoon een nieuw uithang bord voor phpBB te promoten en hoe groter het word hoe eerder je op de voorpagina een vermelding krijgt en men een kijkje komt nemen van wat is dit dan?
Dus voor iedereen zijn eigen keuze of die zich wil aanmelden of niet, als je er genoeg van hebt ben je sneller weg dan hier bij phpBB aangezien je hier door een van de beheerders verwijderd moet worden en dat je daar jezelf zo kan afmelden.
Zolang de support en de vertaling er maar niet onder lijden, is er niets mis met dit soort initiatieven. Het brengt de actieve groep wat dichter bij elkaar en maakt het allemaal iets losser. Het hoeft niet allemaal serieus....Als jij graag serieus blijft, zou ik vooral niet meedoen aan dit soort initiatieven.....valt me zoiezo op dat je nogal wat te klagen hebt....
Ik vind dat echt zo'n grote onzin dat hyves. "Dan hoor je er niet meer bij" Ik wil er niet eens bij horen. Hyves is een grote spam explosie. Mijn msn inbox stroomt over van die mailtjes: "Hey, kom ook bij hyves etc...", of "Die en die wil je vriend/vriendin worden op hyves".
Jullie zijn gewoon bang voor te weinig vrienden. Ik was tot vorig jaar ook ontzettend anti-hyves, maar, maar door dezelfde reden als Robin schetst heb ik me aangemeld en het is er best wel eens gezellig, nu veel meer contact met mensen die ik anders nooit zou zien of nooit meer iets mee zou afspreken.
Ik zag het nut er ook totaal niet van in, tot ik uit nieuwsgierigheid een Facebook account opende en twee pagina's met mensen van m'n oude school vond, en een verloren vriend uit Zuid-Afrika waar ik ooit mee heb gereisd. Ik zit er niet constant op maar het kan zomaar gebeuren dat iemand m'n profieltje vindt en weer contact opneemt. Facebook is in Nederland nog niet erg groot, dus heb ik maar een Hyves accountje aangemaakt. Zonder vrienden zijn dit soort dingen niet leuk nee.