radio button standaard op ja
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

radio button standaard op ja
graag wil de de volgende knop op de registratie pagina standaard op ja hebben:
Breng mij standaard op de hoogte van reacties: Ja Nee
ik heb iets gevonden op (usercp_register.php), maar dit was terminaal. Ik kan zelf niet knoeien in de db want mijn kennis is beperkt. heeft iemand een idee??
ik heb iets gevonden op (usercp_register.php), maar dit was terminaal. Ik kan zelf niet knoeien in de db want mijn kennis is beperkt. heeft iemand een idee??
Re: radio button standaard op ja
Volgens mij moet je in subsilver/admin/user_edit_body.tpl zoekenloic schreef:graag wil de de volgende knop op de registratie pagina standaard op ja hebben:
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Liever niet...Kaza schreef:
Volgens mij moet je in subsilver/admin/user_edit_body.tpl zoeken
Ga naar includes/usercp_register.php...... s6
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Dacht dat het daar te vinden was, omdat die radiobuttons daar stonden. Ik zal het ongetwijfeld aan het verkeerde eind hebbenpodium4 schreef:
Liever niet...

Ik dacht dit vanwege gendermod, die had ik net erop gezet. Die zet het ook standaard op None Specified
in het bestand subsilver/admin/user_edit_body.tpl kun je de weergave veranderen van de pagina waar jij als admin,,,, gebruikers kunt editten in het admin panel...
daarom staat het bestand dus ook in de admin map als die bestanden in die map hebben betrekking op mogelijkheden van de admin...
daarom staat het bestand dus ook in de admin map als die bestanden in die map hebben betrekking op mogelijkheden van de admin...
Ik denk dat podium4 het bij het goede eind had, heb namelijk ook even gekeken. Tis gewoon even zoeken en vergelijkenloic schreef:bedankt voor al de reacties, maar ik denk niet dat het klopt of mijn beredenatie is niet goed. ik wil niet als admin dingen veranderen, maar als mensen zich registreren wil ik de knoppen die standaard zijn veranderen. Als ze er eenmaal voor gekozen hebben vind ik het prima dat ze die gebruiken.
Kijk ook even hier profile_add_body.tpl
ok dan zal het om deze source gaan:
Hoe kan ik dit dan het beste veranderen?
Code: Selecteer alles
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_NOTIFY_ON_REPLY}</span></td>
<td class="row2">
<input type="radio" name="notifyreply" value="1" {NOTIFY_REPLY_YES} />
<span class="gen">{L_YES}</span>
<input type="radio" name="notifyreply" value="0" {NOTIFY_REPLY_NO} />
<span class="gen">{L_NO}</span></td>
</tr>
verander dat alsjeblieft niet heeft meer met de weergave te maken....
zoek deze zin:
Waar ik dan nog steeds niet uit ben.... ik ben hier vaker mee bezig geweest welke "0" je op "1" moet zetten....
zoek deze zin:
Code: Selecteer alles
$notifyreply = ( isset($HTTP_POST_VARS['notifyreply']) ) ? ( ($HTTP_POST_VARS['notifyreply']) ? TRUE : 0 ) : 0;
mm die kan ik niet vinden. Dit is de source... van user_edit_body.tpl :
Laatst gewijzigd door loic op 20 okt 2003, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
En haal alsjeblieft die lang topic er weer uit word er duizelig vanpodium4 schreef:Liever niet...Kaza schreef:
Volgens mij moet je in subsilver/admin/user_edit_body.tpl zoeken

-
- Contacteer:
De laatste 0 veranderen in TRUEpodium4 schreef:verander dat alsjeblieft niet heeft meer met de weergave te maken....
zoek deze zin:
Waar ik dan nog steeds niet uit ben.... ik ben hier vaker mee bezig geweest welke "0" je op "1" moet zetten....Code: Selecteer alles
$notifyreply = ( isset($HTTP_POST_VARS['notifyreply']) ) ? ( ($HTTP_POST_VARS['notifyreply']) ? TRUE : 0 ) : 0;
Ik heb het verandert allemaal hartsikke bedankt! ik was het halverwege de post ff kwijt, maar nu heb ik het kunnen veranderen en het werkt!!!!! Ik ga binnenkort gelijk weer een berichtje posten, want heb nog een vraag! THANKS!!!
$notifyreply = ( isset($HTTP_POST_VARS['notifyreply']) ) ? ( ($HTTP_POST_VARS['notifyreply']) ? TRUE : 0 ) : true;