Berichten moeten nog goedgekeurd worden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mik
Contacteer:

Berichten moeten nog goedgekeurd worden

Bericht door Mik » 24 jul 2007, 11:08

• Adres van je forum: http://www.straighthiphop.nl
    Event. modificaties op je forum: Geen..
    Wanneer ontstond het probleem? Geen idee
    phpBB versie: 3.0.RC1

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
    Wat is het probleem? Als members iets posten, moet het nog goedgekeurd worden, terwijl ik zeker weet dat het bij de permissies niet zo is ingesteld.. wie kan mij helpen?
..

ElbertF
Contacteer:

Re: Berichten moeten nog goedgekeurd worden

Bericht door ElbertF » 24 jul 2007, 14:18

Ik weet zeker dat je het wel hebt ingesteld. :P Kijk even bij de permissie maskers, ik denk dat je daar wel kunt zien waar het fout gaat.

Felagund

Bericht door Felagund » 24 jul 2007, 19:19

Dat probleem had ik eerst ook.
Ik heb alle permissies nog s nagekeken en ik er zat kennelijk toch iets niet helemaal goed bij de geregistreerde gebruikers. Als je die een van de standaardaangegeven waarden geeft voor elk forum (bijv. standaard toegang, volledige toegang + polls etc etc.) dan moet t wel werken. Zo heb ik t namelijk wel gedaan.
Sorry dat ik niet wat gedetailleerder kan zijn, want dat is alweer een tijd geleden :P

Succes ermee =)

Mik
Contacteer:

Bericht door Mik » 24 jul 2007, 20:35

Dankjewel, ik ga ff kijken of het werkt zoals jij het zegt..

Nog iets..

Ik heb er per dag zeker 5 nieuwe inactieve gebruikers bij, omdat het nieuw geregistreerde gebruikers zijn, staat erbij, terwijl activatie uitstaat bij registratie, dus waarom staan ze bij inactieve gebruikers?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 24 jul 2007, 20:40

Dat klinkt als een bugje, aan jou de eer deze te melden op http://phpbb.com/bugs. :P

Gesloten