Storing vanmorgen???
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Storing vanmorgen???
Ik had vanochtend problemen met deze site kon er urenlang niet opkomen....
Wie weet wat er aan de hand is...
Wie weet wat er aan de hand is...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Ff een ideetje misschien is het iets misschien is het niets...
als we nou in support forum... een onderwerp maken... waarin allerlei dingen.. zoals.. Logo veranderen...., Taal instellen, Lycos Login Fix, Could connect de database... en al dat soort dingen staan uitgelegd.. hoeven we ze nog alleen maar daar naar te verwijzen?
als we nou in support forum... een onderwerp maken... waarin allerlei dingen.. zoals.. Logo veranderen...., Taal instellen, Lycos Login Fix, Could connect de database... en al dat soort dingen staan uitgelegd.. hoeven we ze nog alleen maar daar naar te verwijzen?
Zuchtpodium4 schreef:als....

Als BartVB weer eens langskomt, 't is toch te triest voor woorden? Ik kan begrijpen dat hij het druk heeft, maar is het nu zoveel moeite om een paar mods aan te stellen?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
idd helemaal mee eens headout.... ik zit me er echt regelmatig aan te ergeren dat dit forum zo rommelig is....headout schreef:Zuchtpodium4 schreef:als....![]()
Als BartVB weer eens langskomt, 't is toch te triest voor woorden? Ik kan begrijpen dat hij het druk heeft, maar is het nu zoveel moeite om een paar mods aan te stellen?
Precies, hier hetzelfde. En anders is het heel makkelijk: ik ga actiever worden op phpbb-nl.com, of op een ander suportforum (nog geen idee welke)podium4 schreef: idd helemaal mee eens headout.... ik zit me er echt regelmatig aan te ergeren dat dit forum zo rommelig is....
ik ben daar al een poosje lid... er word nu nog lang niet zoveel gepost als hier maar als hier niks gaat gebeuren moeten we onze mensen maar gaan doorsturen naar die andere site...Stefkuh schreef:Toch hou ik er nog even de moed erin...
BartvB als er voor 2004 geen oplossing is.. dan ga ik toch eens kijken phpbb-nl.com

Je mag naar phpbb2.nl komen hoor (is het forum van messageboardheadout schreef:Precies, hier hetzelfde. En anders is het heel makkelijk: ik ga actiever worden op phpbb-nl.com, of op een ander suportforum (nog geen idee welke)

Ik heb het ook al druk op andere fora en kom hier relatief minder, omdat het zo'n bende is.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Gelukkig dat we allebei er wel de humor van inzienFlorisD schreef:
Je mag naar phpbb2.nl komen hoor (is het forum van messageboard)!
J/K