Forum van phpBB XS 2 importeren
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forum van phpBB XS 2 importeren
Nou is Salomon een weekje op vakantie dus ik kan het even niet aan hem vragen, maar hoe importeer ik mijn forum van een phpbb XS 2 forum naar een phpbb 3 forum? Na lang overwegen heb ik bijna besloten om te upgraden naar v3 omdat hij veel mogelijkheden bied voor mn mods (modbreak etc) en er zijn leuke portals etc. Maar ik moet wel mn forum mee kunnen nemen. Iemand enig idee?
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
Re: Forum van phpBB XS 2 importeren
Iemand enig idee? Downgraden naar phpbb 2 ofz en dan weer upgraden is ook geen optie?
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
http://wiki.phpbb.nl/PhpBB2:Updaten#php ... aar_phpBB3
/\ Daarboven staat alles beschreven.
Als je er toch niet uitkomt zou ik het uit nood wel willen doen
/\ Daarboven staat alles beschreven.
Als je er toch niet uitkomt zou ik het uit nood wel willen doen

Ok, maar dit geld dus ook voor een XS forum?
Dat werkt precies hetzelfde, er zullen wel allerlei gegevens verloren gaan
.

Alle mods zullen verdwijnen, maar dat maakt verder weinig uit omdat in phpBB 3 er al veel zijn ingebouwd en er al veel uit zijn, maar is er ook een download area voor phpbb 3 zoals er wel een mod was voor 2/xs? Dit is voor mij erg belangrijk en intressant.BetaDevil schreef:Dat werkt precies hetzelfde, er zullen wel allerlei gegevens verloren gaan.
Verder wil ik mijn forum van domein a naar domein b gooien en daarna de upgrade doen. Hoe gaat dit precies in zijn werking?
Downloads Area is er naar mijn weten nog niet, kijk anders even op phpBB.com bij Modificaties.
Over het verhuizen, dat is een kwestie van database en bestanden overzetten. (Vergeet niet domein en script pad van te voren te veranderen.)
Over het verhuizen, dat is een kwestie van database en bestanden overzetten. (Vergeet niet domein en script pad van te voren te veranderen.)