Topic icons weg
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Topic icons weg
niks?? *kijkt met een heel lief gezichtje, bij Lucas werkte het ook*
Voormalig Support Teamlid
Als ik je getob zo lees zou ik bedenken dat het misschien het beste is als je met een geheel schone nieuwe installatie begint. Dus alle software weg, alle db / tabellen weg.
Je forum is toch nog niet online, dus je kan weinig kwijtraken. En misschien is het verstandig om vooral systematisch te werk te gaan. De manier waarop je het probleem weet te formuleren en waarop je op de antwoorden reageert wekken vooralsnog niet de indruk van een systematsiche aanpak.
Je forum is toch nog niet online, dus je kan weinig kwijtraken. En misschien is het verstandig om vooral systematisch te werk te gaan. De manier waarop je het probleem weet te formuleren en waarop je op de antwoorden reageert wekken vooralsnog niet de indruk van een systematsiche aanpak.
Hmm.. mijn forum is NOG niet online?
Hij was wel online, alleen een foutje bij de host (en met behulp van Salomon):P
Ik zal hem eventjes opnieuw installeren, het probleem is dat ik er al redelijk was aan heb aangepast
Hij was wel online, alleen een foutje bij de host (en met behulp van Salomon):P
Ik zal hem eventjes opnieuw installeren, het probleem is dat ik er al redelijk was aan heb aangepast
... waarvan het ontstane probleem vermoedelijk een gevolg is. Reden temeer om een clean install te doen.10th_user schreef:... het probleem is dat ik er al redelijk was aan heb aangepast
Ja, het vraagt om de root van je forum, niet van je ftp server.
-
Beste,
Het kan goed zijn dat je de map met de naam 'nl' niet hebt in images.
Had ik ook eerst.
Er stond eerst 'de', en dat ging niet , enkel toen de 'nl' toegevoegd werd, konden de iconen getoont worden.
Hopelijk begrijp je er iets van
grt
Angelo

Het kan goed zijn dat je de map met de naam 'nl' niet hebt in images.
Had ik ook eerst.
Er stond eerst 'de', en dat ging niet , enkel toen de 'nl' toegevoegd werd, konden de iconen getoont worden.
Hopelijk begrijp je er iets van
grt
Angelo

Momenteel maakt het ni zoveel uit vermits(Dankzij salomon)de server gecrasht is.
Alles opnieuw doen dus....
Alles opnieuw doen dus....
Je kan je weer aanmelden!
Ben aangemeld maar wat moet ik bij path invullen in sartftp?
En het conrol paneel vind ik wel onhandig
En het conrol paneel vind ik wel onhandig

aangemeld? met wat? hoe? mag ik ook ff de gegevens dan? ;P
Ja dus:
Lucas schreef:Volgens de phpBB rootmap
Dat zou dus "styles/proMario/imageset/en" worden.