Mijndomein met forum.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Mijndomein met forum.
Hallo,
Ik ben nog een NOOB wat betreft websites maken, maar ik dacht laat ik toch maar een keer beginen.
Ik wil graag een hostings paket bij mijndomein.nl afsluiten. hier bij zit 500 MB schijfruimte.
Stel ik wil een forum op m'n site plaatsen wordt er dan nog van die 500 MB gesnoept als iemand BV. een foto van 2 MB upload? En is 500 MB veel voor een site met een forum.
Ik moet wel zeggen de site is het hooft gedeelte. Er zullen op de site nog een paar andere paginaas komen maar verder niet.
mvg gerben
Ik ben nog een NOOB wat betreft websites maken, maar ik dacht laat ik toch maar een keer beginen.
Ik wil graag een hostings paket bij mijndomein.nl afsluiten. hier bij zit 500 MB schijfruimte.
Stel ik wil een forum op m'n site plaatsen wordt er dan nog van die 500 MB gesnoept als iemand BV. een foto van 2 MB upload? En is 500 MB veel voor een site met een forum.
Ik moet wel zeggen de site is het hooft gedeelte. Er zullen op de site nog een paar andere paginaas komen maar verder niet.
mvg gerben
Re: Mijndomein met forum.
Zowiezo raad ik mijndomein enorm af, de service is slecht, en het fair-use policy zorgt voor veel problemen. Een account suspenden ze ook voor niks soms.
Die 2MB gaat van de 500 af dan ja, maar 500MB is behoorlijk veel (de database van phpBB.nl is iets groter). Ik raad mijndomein trouwens ook af, hoewel veel mensen er nooit problemen mee hebben.
Welke hoting raden jullie me aan dan?
mvg gerben
mvg gerben
Neem hier eens een kijkje. viewtopic.php?f=39&t=36047
Ik ben dus nu op zoek naar een host die moet voldoen aan.
Het moet een nederlandse zijn en je moet er een phpbb forum op kunnen runnen.
mvg gerben
Het moet een nederlandse zijn en je moet er een phpbb forum op kunnen runnen.
mvg gerben
Heeft iemand wat. Ik wil er best wat voor betalen.
Nog een vraag een forum wat goed draait en waar ongeveer 1000 foto's op zijn gepost (bv. van imgageshack.us)
Een upgeloade foto dus.
Wat zijn de probleemen met mijndomein?
mvg gerben
Nog een vraag een forum wat goed draait en waar ongeveer 1000 foto's op zijn gepost (bv. van imgageshack.us)
Een upgeloade foto dus.
Wat zijn de probleemen met mijndomein?
mvg gerben
Zou je niet willen dubbelposten ajb, beetje geduld.
De problemen met mijndomein liggen voornamelijk bij service, kwaliteit en veiligheid. De eerste is eenvoudig te verklaren, om goedkoop te zijn hebben ze niemand die de telefoon aanneemt. De tweede, ze zijn vrij snel geneigd je site offline te gooien omdat "onredelijk veel bandbreedte verbruikt" ofzo, terwijl je hier "ongelimiteerd" gebruik van mag maken (zgn. fair use policy). De laatste, een tijdje geleden zijn ze door een hack al hun .com domeinen kwijtgeraakt.
Er zijn zat goede hosts, maar daar gaan we hier niet verder op in. Alle hosts in het onderwerp waar ik naar linkte zouden moeten aansluiten bij je wensen.
De problemen met mijndomein liggen voornamelijk bij service, kwaliteit en veiligheid. De eerste is eenvoudig te verklaren, om goedkoop te zijn hebben ze niemand die de telefoon aanneemt. De tweede, ze zijn vrij snel geneigd je site offline te gooien omdat "onredelijk veel bandbreedte verbruikt" ofzo, terwijl je hier "ongelimiteerd" gebruik van mag maken (zgn. fair use policy). De laatste, een tijdje geleden zijn ze door een hack al hun .com domeinen kwijtgeraakt.
Er zijn zat goede hosts, maar daar gaan we hier niet verder op in. Alle hosts in het onderwerp waar ik naar linkte zouden moeten aansluiten bij je wensen.
Ziet er prima uit, alles wat je nodig hebt om phpBB te draaien zit er ruimschoots bij.
Voormalig Support Teamlid
We gaan hier verder niet over hostingbedrijven discussiëren, daar is het andere onderwerp voor.
Gesloten.
Gesloten.