Phpbb3 code changes
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Denskie War
- Contacteer:
Phpbb3 code changes
Hallo,
Ik wou graag weten of het ook mogelijk is (of mogelijk gaat worden) om phpbb 2.0.22 te upgraden naar phpbb3 zonder alle MODS, berichten leden enz te verliezen?
Ik wou graag weten of het ook mogelijk is (of mogelijk gaat worden) om phpbb 2.0.22 te upgraden naar phpbb3 zonder alle MODS, berichten leden enz te verliezen?
Re: Phpbb3 code changes
Hoi Denskie (een oude bekende
, ik ben Gebruiker.001, van ForumUp
)
Het is inderdaad al mogelijk: De WIKI is je vriend!

Het is inderdaad al mogelijk: De WIKI is je vriend!
Wijziging: Geen uitspraak van mezelf, maar hij klinkt wel cool 

Voormalig Support Teamlid
Upgraden naar phpBB3 is goed mogelijk vanaf phpBB2, je neemt leden, berichten e.d. allemaal mee maar je mods zal niet gaan.
- Denskie War
- Contacteer:
jammer, want ik heb er veel mods op staan.
En 10th_user aka gebruiker.001 ik weet niet meer wie je bent, maar aan je smilie te zien heb ik ooit iets fout gedaan
En 10th_user aka gebruiker.001 ik weet niet meer wie je bent, maar aan je smilie te zien heb ik ooit iets fout gedaan

Als je phpBB2 forum nog gewoon voldoet, is er geen reden om over te schakelen hoor!Denskie War schreef:jammer, want ik heb er veel mods op staan.
Nee jij niet hoor Denskie, het was B_WDenskie War schreef:jammer, want ik heb er veel mods op staan.
Voormalig Support Teamlid
Kunnen we weer ontopic?

En vergeet ook niet, je template zal helaas ook verloren gaan!Fridge schreef:Upgraden naar phpBB3 is goed mogelijk vanaf phpBB2, je neemt leden, berichten e.d. allemaal mee maar je mods zal niet gaan.

- Denskie War
- Contacteer:
hmm..
Dan blijf ik toch mooi bij phpbb 2.0.22, dat werk ook nog steeds prima
Dan blijf ik toch mooi bij phpbb 2.0.22, dat werk ook nog steeds prima