In config.php verander je
Code: Selecteer alles
// @define('DEBUG', true);
@define('DEBUG', true);
// @define('DEBUG', true);
@define('DEBUG', true);
Bedankt voor je lieve complimentpa.do schreef:Je forum ziet er mooi uit met die gewijzigde kleuren Diëlle! Inderdaad, als ik naar jouw forum ga, is de laadtijd OK. Ook met IE7. Er zit bij mij kennelijk iets goed fout, maar ik heb nog geen idee wat.
Is dus geen serverside probleem maar echt een probleem met IE7pa.do schreef:het volgende resultaat (met IE7):
..... Time : 0.131s | 9 Queries | GZIP : Off ......
maar het duurt wel 30 sec. voordat de pagina is geladen.....
Kort samengevat, in ieder geval niet aan phpBB of jouw hosting!paul schreef:Het ligt aan je browser, je PC of je internet verbinding
Heb je het met álle phpBB 3.x forums?Niels-21 schreef:Ongetwijfeld zal het euvel zich ergens bevinden, maar wel frappant dat dan alleen phpBB3 problemen geeft en verder geen enkele andere site die ik bezoek...
Laten we het hier een beetje serieus en ontopic houden alsjeblieft?Niels-21 schreef:Grappig zeg.
Snel is hij inderdaad wel, maar niet goed genoeg. Bold en Italic tekst word niet of niet goed weergegeven en zo zijn er nog wel wat dingetjes te noemen.Salomon schreef:Wat dat betreft kan ik pa.do zeker Safari aanraden (net een beta uitgekomen voor windows) die, volgens het nieuwsbericht op ComputerIdee.nl, ruim 2x zo snel als IE(7) en ruim 1.4 (of 1.6) x zo snel als FF
Dat verklaart nog niet, waarom het alleen bij phpBB 3.x forums voorkwam...pa.do schreef:Sinds die wijziging lijkt mijn laadtijdprobleem opgelost. IE7 laadt nu bijna net zo snel als FF en ik ben die 30 sec. wachttijden kwijt![]()
![]()