- Modificatie & Versie: /
Directe link naar de modificatie: /
Adres van je forum: http://nintendolive.freehostia.com/phpBB2/phpbb2
phpBB versie: phpbb2
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? /
Wat is het probleem? Ik zoek een hele makelijke mod men een nederlandse tutorial want het is men eerste mod om te installen.
Wie?
Gezocht mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gezocht mod
Re: Gezocht mod
Salomon, ik snap geen ene f*ck van dat artikel.. als enorme noob die 2week geleden niet eens wist wat een phpMyAdmin was (ja ik doel op mezelf
) is dit niet hee duidelijk 

Voormalig Support Teamlid
Sorry maar ik bedoel niet hoe maar welke!
Dus je wilt weten welke Modificatie je moet installeren?axitaxi schreef:Sorry maar ik bedoel niet hoe maar welke!

Of snap ik je vraag nu niet/verkeerd?
Wat zal ik gaan zeggen? .....koeien10th_user schreef:Salomon, ik snap geen ene f*ck van dat artikel.. als enorme noob die 2week geleden niet eens wist wat een phpMyAdmin was (ja ik doel op mezelf) is dit niet hee duidelijk

Nee maar ff serieus, met deze info kunnen wij niks, als je nou eens zou vertellen WAT je niet snapt

Weet er nu iemand een makkelijke mod maakt ni uit welke want is voor test forum.
Wil leren hoe ik het moet doen.
Aha op die manier. Probeer dan bijvoorbeeld eens Birthdays van Terrafrost. Dat is een eenvoudige MOD waar niet veel problemen mee bekend zijn.axitaxi schreef:Weet er nu iemand een makkelijke mod maakt ni uit welke want is voor test forum.
Ik denk dat dit een goede basis is om het MODden te leren (ook al is de MOD wat langer)!

- marian0810
- Contacteer:
Er zijn zat makkelijke mods maar je zult er geen een in het Nederlands vinden.
De installatie van de MODs niet nee, maar de uiteindelijke werking er van wel!marian0810 schreef:Er zijn zat makkelijke mods maar je zult er geen een in het Nederlands vinden.

De installatie zal altijd Engelstalig blijven, het is voor de makers van de MOD gewoon onbegonnen werk om alle MODs in meerdere talen uit te brengen. Dan blijven ze bezig en gaat het ontwikkelen van de MOD zelf er onder lijden...

Oke, ik zag net dat ik steeds bij de phpBB2 uitleg zat maar oke:Salomon schreef:Wat zal ik gaan zeggen? .....koeien10th_user schreef:Salomon, ik snap geen ene f*ck van dat artikel.. als enorme noob die 2week geleden niet eens wist wat een phpMyAdmin was (ja ik doel op mezelf) is dit niet hee duidelijk
Nee maar ff serieus, met deze info kunnen wij niks, als je nou eens zou vertellen WAT je niet snapt
mijn problemen beginnen al bij het kopje: De Mods acties
Dat is eigenlijk waar de uitleg begint..
kortom, ik snap gewoon helemaal niks van al die termen etc., zijn hier cusussen voor?
Nee, er zijn geen cursussen voor, al is het wel eens in me opgekomen om zoiets te maken!10th_user schreef:kortom, ik snap gewoon helemaal niks van al die termen etc., zijn hier cusussen voor?

Maargoed, wat snap je er precies niet aan? Je zult echt met gerichtere vragen moeten komen, wil je geholpen worden. Kom eens met een vraag als bijvoorbeeld; "Wat moet ik doen bij
SQL:
in mijn Modificatie?". Dat zijn vragen waar we antwoorden op kunnen geven! 
Nogmaals, we zijn nog steeds geen voorkauw-koeien, dus een beetje initiatief tonen kan geen kwaad!

zo'n cursus is een goed idee
oh kuch, ik snap het al t/m DIY INSTRUCTIONS
mm.. ik zal de rest strax nog wel even doorlezen, en als ik iets echt niet snap meld ik het

oh kuch, ik snap het al t/m DIY INSTRUCTIONS

mm.. ik zal de rest strax nog wel even doorlezen, en als ik iets echt niet snap meld ik het