Installeren phpBB

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Dombo
Contacteer:

Installeren phpBB

Bericht door Dombo » 19 jun 2007, 10:16

Hallo iedereen op dit forum,

Ik ben voor het eerst aan het proberen om phpBB te installeren(moet er wel gelijk bij vertellen dat ik maar weinig snap van PHP in combinatie met databases :oops: ). Nu geeft hij bij mij een error dat hij niet kan connecte naar de database. Nu is mijn vraag naar welke database probeert hij te connecte??????
Voor alles over ondernemen en de paarden branch ga naar http://www.horserunnerszakelijk.nl.

Coen

Re: Installeren phpBB

Bericht door Coen » 19 jun 2007, 10:34

Dombo schreef:Ik ben voor het eerst aan het proberen om phpBB te installeren(moet er wel gelijk bij vertellen dat ik maar weinig snap van PHP in combinatie met databases :oops: ). Nu geeft hij bij mij een error dat hij niet kan connecte naar de database. Nu is mijn vraag naar welke database probeert hij te connecte??????
Naar de database die je hebt aangemaakt of gekregen van jouw hosting. Je hebt de gegevens daarvoor waarschijnlijk zelf gekozen, óf in een mailtje o.i.d. gekregen van jouw hosting! :)

Kijk ook eens naar Wiki: phpBB2 Installeren! :)

Gesloten