Wie kan me ff helpen met mijn forum bugvrij te maken.
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Wie kan me ff helpen met mijn forum bugvrij te maken.
Hallo,
Ik zojuist ff allerlei nieuwe mods geinstalleerd. Voor de vernieuwde computer-cafe.nl maar veel mods bij elkaar dag gaat natuurlijk nooit goed.
Ik heb al veel bugs ondekt. Alleen om ze allemaal hier neer te zetten heeft denk ik ook geen zin. Wie kan mij even helpen om het forum bug-vrij te krijgen?
Ik zojuist ff allerlei nieuwe mods geinstalleerd. Voor de vernieuwde computer-cafe.nl maar veel mods bij elkaar dag gaat natuurlijk nooit goed.
Ik heb al veel bugs ondekt. Alleen om ze allemaal hier neer te zetten heeft denk ik ook geen zin. Wie kan mij even helpen om het forum bug-vrij te krijgen?
Re: Wie kan me ff helpen met mijn forum bugvrij te maken.
Als je problemen hebt met specifieke problemen hoor ik het wel, maar het meeste werk zul je toch echt zelf moeten doen.Stefkuh schreef:Hallo,
Weet je wat het is..
Ik heb zonder problemen vrij veel mods geinstalleerd.
En nu kijk ik even of hij werkt. En dan blijken er toch overal wat foutjes in te zitten. Kan niet in mijn index. Je kan je profiel niet updaten..
Als je ff wilt kijken..
http://test.computer-cafe.nl
En nu kijk ik even of hij werkt. En dan blijken er toch overal wat foutjes in te zitten. Kan niet in mijn index. Je kan je profiel niet updaten..
Als je ff wilt kijken..
Sorry hoor dat ik het zeg maar je bent een heel klein, klein, klein beetje dom....Stefkuh schreef:Weet je wat het is..
Als je ff wilt kijken..
Ik raad je absoluut aan om na het installeren van iedere mod te kijken of alles het nog doet... als je dan een probleem vind is het makkelijk op te lossen... nu is het geen doen meer

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Zucht.. ik heb nergens toch problemen mee gehad...__TDR_medievel schreef:je moet er wel rekening mee houden dat verschillende mods gewoon niet samen gaan, of dat ze allemaal niet goed werken...Stefkuh schreef:Kijk als er problemen waren wel ja.
Alles kon hij vinden. Dus waarom kijken..?
Dan ben ik 3x zolang bezig.