Probleem starten forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DevilD

Probleem starten forum

Bericht door DevilD » 15 jun 2007, 09:39

Goedemorgen,

Ik heb een probleem. Het antwoord zal vast wel simpel zijn, maar ik vraag het toch even omdat ik er niet uit kom.

Ik heb zojuist PHPBB3 geinstaleerd op m'n webserver. Alles ging goed. Vervolgens heb ik, toen het werd aangegeven, de install map uit de phpbb3 map verwijderd van mn webserver. Toen heb ik het juiste pad ingevoerd op m'n browser en vervolgens kreeg ik de volgende foutmelding:

Algemene fout
template->_tpl_load_file(): File ./styles/prosilver/template/index_body.html does not exist or is empty

Nu snap ik wel dat dat bestand mist. Maar ik heb geen flauw idee waar ik dat vandaan moet halen.
Kan iemand mij helpen?

alvast bedankt!

Greetz,
Dave

Coen

Re: Probleem starten forum

Bericht door Coen » 15 jun 2007, 09:59

Heb je het vanuit onze downloadsectie gedownload en weet je zeker dat je alles goed en in de juiste mappen geupload hebt? :)

Gesloten