Moderator instellingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
sfforum
Contacteer:

Moderator instellingen

Bericht door sfforum » 13 jun 2007, 08:06

• Wat is het probleem?Subforum kan niet geopend worden door gebruikers
    Wanneer ontstond het probleem? 12-06-07
    Adres van je forum: http:// http://www.socialefobie-forum.nl
    Modifications op je forum: nee
    Huidige stijl: prosilver
    phpBB versie: 3.0.RC1?
    Waar is je forum gehost: hostplan.nl
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
IK heb eigenlijk 2 vragen.
1. Ik heb een nieuwe (sub)forum aangemaakt maar alleen ik (beheerder) kan het bericht lezen. Ik heb me al een breuk gezocht bij de permissie in het acp maar dat begint steeds meer op een doolhof te lijken voor me.

2.Bij alle forums staat onder de kop : Moderator: Rob.
als ik een nieuw (sub)forum aanmaak komt dat er niet onder te staan. Hoe kan ik deze zichtbaar maken.

Bij voorbaat dank.

Coen

Re: Moderator instellingen

Bericht door Coen » 13 jun 2007, 09:27

1. Zorg er voor dat de 'Geregistreerde gebruikers' en eventueel ook de 'Gasten' groepen permissies hebben (per forum, dus elk forum) om berichten te mogen lezen! :ugeek:

2. Dit is in te stellen via de opties per forum dacht ik... :roll:

sfforum
Contacteer:

Bericht door sfforum » 13 jun 2007, 10:22

Zo te zien kan nu elk (sub)forum weer door iedereen benaderd worden. Thank you ;)

Nu nog onder elk forum Moderator:<mijn naam> hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?

Coen

Bericht door Coen » 13 jun 2007, 10:27

sfforum schreef:Nu nog onder elk forum Moderator:<mijn naam> hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?
Dit zou standaard moeten werken, kom ik zojuist achter op mijn test forum. Waar krijg je hem niet te zien, heb je daar een linkje naar? Indien een gebruiker/groep moderator is voor een bepaald forum, zou die er altijd onder moeten staan... :roll:

sfforum
Contacteer:

Bericht door sfforum » 13 jun 2007, 10:39

http://www.socialefobie-forum.nl/index.php

Als je bijvoorbeeld bij " Het forum" kijkt zie je 3 subforums "regels van het forum" vragen over het forum en forum in een nieuw jasje.

Bij de onderwerpen regels van het forum" vragen over het forum staat eronder dat ik moderator ben en bij het onderwerp "forum in een nieuw jasje" staat het niet.

Coen

Bericht door Coen » 13 jun 2007, 10:49

Zit er misschien een verschil in de permissies tussen de fora? Wellicht ben je bij de één wel Moderator en bij de ander niet? :roll: Anders zou het toch echt moeten verschijnen! :D

Is het forum verder helemaal standaard RC 1? Geen upgrade of iets dergelijks?

sfforum
Contacteer:

Bericht door sfforum » 13 jun 2007, 11:58

Zero Override schreef:Zit er misschien een verschil in de permissies tussen de fora? Wellicht ben je bij de één wel Moderator en bij de ander niet? :roll: Anders zou het toch echt moeten verschijnen! :D

Is het forum verder helemaal standaard RC 1? Geen upgrade of iets dergelijks?
Ik ben als enige beheerder/moderator. En het forum is helemaal standaard, dus geen updates o.i.d.

Ik zie dus dat ik alleen beheerder ben. ik heb mezelf toegevoegd als moderator en nu staat het er wel.

Gesloten