- Wat is het probleem?Ik zie geen onderwerp button in het forum. Kan dus niet posten!!
Wanneer ontstond het probleem?Nooit 1 gezien dus onmiddelijk na installatie
Adres van je forum: http://www.wielerspellen.nl/Forum/
Modifications op je forum:Nee
Huidige stijl:
phpBB versie: 3.0.RC1/2.0.22? 3.0.RC1
Waar is je forum gehost:watsnel.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?Nee, ik begin net!!
Geen onderwerp in forum.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Geen onderwerp in forum.
Re: Geen onderwerp in forum.
Heb je toevallig het Nederlandse taalpakket geüploaded? Je moet dan even de afbeeldingen-set verversen in de ACP, en met Ctrl+F5 een harde refresh doen in je browser.
Ja ik heb het nederlandse taalpakket geupload. Volgens mij de versie van deze site!! Alles lijkt prima te staan. Ik heb nu voor de zekerheid de directory language/nl opnieuw geupload en een harde reset gedaan in mijn browser. Als dat is wat je bedoelde met de afbeeldingen set verversen in de ACP. Ik mis nog steeds de knoppen om te posten en te reageren.
APCP -> Stijlen -> Afbeeldingensets -> Vernieuw. Daarna Ctrl+F5 in je browser.
Wees er wel zeker van dat je ons pakket hebt, die kun je op deze site downloaden.
Wees er wel zeker van dat je ons pakket hebt, die kun je op deze site downloaden.
In welk opzicht verschilt een "harde refresh" (Ctrl+F5) van een "gewone refresh" (F5)?ElbertF schreef:Heb je toevallig het Nederlandse taalpakket geüploaded? Je moet dan even de afbeeldingen-set verversen in de ACP, en met Ctrl+F5 een harde refresh doen in je browser.
Een zachte refresh herlaadt de pagina maar haalt afbeeldingen ed. uit de cache, een harde refresh herlaadt alles.
Het leven gaat niet over rozen!!! Ik heb gedaan wat je me vroeg maar ik kan geen knop zien!! Aahh!! Raar!!
Je kan zelf anders kijken. Ik heb een test login aangemaakt.
login: test
password whueg1.
Als je het niet ziet dan moet ik het anders nog maar een keer proberen. Ik ben er bijna zeker van dat ik jullie versie gedownload heb. Kan ik anders niet jullie versie downloaden en bepaalde directories overkopieren? of is het wijzer om de installatie nog maar een keer te doen?
bedankt voor je hulp!!
gr,
Je kan zelf anders kijken. Ik heb een test login aangemaakt.
login: test
password whueg1.
Als je het niet ziet dan moet ik het anders nog maar een keer proberen. Ik ben er bijna zeker van dat ik jullie versie gedownload heb. Kan ik anders niet jullie versie downloaden en bepaalde directories overkopieren? of is het wijzer om de installatie nog maar een keer te doen?
bedankt voor je hulp!!
gr,
Wat bedoel je met "bijna zeker"? Als je het pakket hier download heb je zeker weten de goede. Je moet dus de hele nl/ map uploaden (alles overschrijven, met name het .cfg bestand). Als je dan de bovenstaande routine uitvoert moet het werken. In de broncode van je forum zie ik wel de link van de knop, alleen pakt ie de afmetingen of afbeelding niet.
Aah, ik geloof dat er wat licht gaat branden in de duisternis!! Die pakketjes onder het standaardpakket moet je nog extra downloaden. Lekker snugger ik dacht dat het bovenste pakket all in was!!!
Zo ik ga even mijn haar blonderen en dan laat ik je weten of het gelukt is!!
Thanks,
Zo ik ga even mijn haar blonderen en dan laat ik je weten of het gelukt is!!
Thanks,
Om het onderwerp nog even af te ronden!! Het werkt prima nu!!
harstikke bedankt!!!
harstikke bedankt!!!