En ehm, Stef kan 't best aan.. Ik doe nu ook niks. Zelfs als 't lijkt dat ik wat doe is 't eigenlijk Stef.
Aha, jij bent voor de Public Relations, een beetje contact houden met de users etc.ElbertF schreef:Hehe.![]()
En ehm, Stef kan 't best aan.. Ik doe nu ook niks. Zelfs als 't lijkt dat ik wat doe is 't eigenlijk Stef.
Zou het?? Ik zal niet ontkennen, maar als ik er aan zou beginnen moet ik wel ergens anders gaan stoppen arme zieltjes die site is ongeveer 3x zo groot qua aantal users en toch wel iets drukker dan hier...ElbertF schreef:Manders heeft aspiraties!
Arme jongen!Stef schreef:Hij (Elbert) jat zelfs mijn onderschrift.
Verkapt-kijk-mij-een-groot-forum-hebben?MandersOnline schreef:Zou het?? Ik zal niet ontkennen, maar als ik er aan zou beginnen moet ik wel ergens anders gaan stoppen arme zieltjes die site is ongeveer 3x zo groot qua aantal users en toch wel iets drukker dan hier...ElbertF schreef:Manders heeft aspiraties!
Kan je ook meteen mijn hoofd verbinden word hier aangevallen door de beheerders...Asked.. schreef:Ik haal een EHBO doos!
Nee zo bedoel ik het niet, eerder van als ik zoiets zou doen dan laat ik iets wat groter, maar veel minder inhoudelijk los om me hier op te richtenStef schreef:Verkapt-kijk-mij-een-groot-forum-hebben?![]()
Inhoudelijk... oeh, klinkt goed.MandersOnline schreef:Nee zo bedoel ik het niet, eerder van als ik zoiets zou doen dan laat ik iets wat groter, maar veel minder inhoudelijk los om me hier op te richten
1 ding kan hij niet jatten,Stef schreef:Hij (Elbert) jat zelfs mijn onderschrift.
Tjaaa beheerder zijn op een phpBB forum waar je alleen technisch onderhoud nog doet en af en toe eens een modificatie inbouwd. Als je dat hier bent is dat toch wat meer bezig zijn met technische dingen en mensen helpen bij het oplossen van de problemen met de phpBB die ik nog altijd de prettigste vind om mee te werken. Mede omdat er zoveel mogelijkheden zijn om de boel aan te passen (versie 2.x) Om een beetje Ontopic te blijvenStef schreef:Inhoudelijk... oeh, klinkt goed.
Code: Selecteer alles
offtopic:
Oeiii krijg koppijn rekverbandje zit nog al strak...
Verkapt-kijk-mij-tof-doen-met-een-opmerking-die-op-andere-fora-waar-ik-dikwijls-kom-word-gebruikt?Stef schreef:Verkapt-kijk-mij-een-groot-forum-hebben?![]()
Zero Override zoekt naar zijn moderator spulletjes!SFB schreef:Hoopt nu niet meteen een snoeiharde ban aan de broek te hebben...