Badge naast profiel

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
.:rolfis:.

Badge naast profiel

Bericht door .:rolfis:. » 06 jun 2007, 20:49

Hey phpBB3 gebruikers.
Ik heb de vraag: Hoe kan ik een badge naast het profiel maken?
Zodat bijvoorbeeld de beheerders de beheerder badge krijgen, moderators de moderator badge enz.
Als dit mogelijk is, leg het dan a.u.b uit!
Mvg. Rolf

PH-Jorick
Contacteer:

Re: Badge naast profiel

Bericht door PH-Jorick » 07 jun 2007, 13:45

Dat heet een 'rang' en een plaatje heet een 'rang-afbeelding'. Ze zijn (vrij) in te stellen naar eigen creativiteit en zelfs te combineren met het aantal posts. Dit kan je doen door in je ACP (Admin Control Panel) of BP (BeheerdersPaneel) te gaan naar "Gebruikers en Groepen" en daar in het menu te kiezen voor "Rangen beheer". Plaatjes moet je van internet scoren en uploaden. Succes!
Jorick
"Hyves. Het klinkt als een soa en al je vrienden hebben het..."

.:rolfis:.

Bericht door .:rolfis:. » 07 jun 2007, 17:41

Als 1e, waar kan ik instellen bij de hoeveelheid van de berichten dat hij/zij die rang krijgt?
En als 2e ik kan geen afbeelding uploaden. Er komen een aantal streepjes staan, maar dan kan ik geen afbeelding selecteren of uploadne.

Stef

Bericht door Stef » 09 jun 2007, 11:42

Rangen kun je instellen bij GEBRUIKERS -> Rangen. Daarin kun je aangeven bij welke hoeveelheid. Mocht je er plaatjes bij willen hebben zul je die eerst moeten uploaden naar ./images/ranks alvorens je ze kan selecteren.

Gesloten