lycos activeren
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
lycos activeren
Hallo allemaal,
Ik ben bezig om een forum op te zetten voor m'n basketbalvereniging.
Ik had al een mail account bij Lycos, en met die gegevens kon ik 'versneld' een webaccount aanmaken bij Lycos. Zo gezegd, zo gedaan.
Vervolgens kreeg ik een 'activatie mail', via deze link heb ik toen mijn account geactiveerd, waarna ik op een pagina kwam die aangaf, dat ik nog een mail zou ontvangen met daarin o.a. alle inlog gegevens op een rij.
Het is nu dus een uur later, en ik heb die mail nog steeds niet!!
Weet iemand, wat er aan de hand is? Hoe dit kan? En of dit altijd zo lang duurt?
Alvast bedankt,
Mike
Ik ben bezig om een forum op te zetten voor m'n basketbalvereniging.
Ik had al een mail account bij Lycos, en met die gegevens kon ik 'versneld' een webaccount aanmaken bij Lycos. Zo gezegd, zo gedaan.
Vervolgens kreeg ik een 'activatie mail', via deze link heb ik toen mijn account geactiveerd, waarna ik op een pagina kwam die aangaf, dat ik nog een mail zou ontvangen met daarin o.a. alle inlog gegevens op een rij.
Het is nu dus een uur later, en ik heb die mail nog steeds niet!!
Weet iemand, wat er aan de hand is? Hoe dit kan? En of dit altijd zo lang duurt?
Alvast bedankt,
Mike
Als je even had gelezen, had je geweten dat dat dus niet werktMic. schreef:Als ik nogmaals op die link druk, kom ik op een pagina met de volgende melding:
"Dit account is al geactiveerd"
Wanneer ik vervolgens probeer in te loggen met mijn login gegevens, geeft de site de volgende melding:
"Error:
Je account wordt gemaakt"