Mod op phpbb.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Please Bart kick hem!Stefkuh schreef:Hiervoor heb je je speciaal aangemeld. O god.. wie zit hier achter?fionka schreef:Ik vind Leipo anders ook wel wat.
Weet niet veel van hem alleen dat ie over MSN prima support.
Soms nog wat onhandig hier en daar maar na een tijdje heb je wel de oplossing als je vraag tenminste moeilijk is.
Maja zo vaak kom ik hier niet dus ik weet niet hoe het er hiero voor ligt![]()
Stel atlijd mijn vragen via PB
(Sorry BartvB)
Please! Tis een vriend van me met de echte nickname ''ArmyFire'' ..
Ik ging ff naar beneden meehelpen terwijl hij hier zat.. kheb samen met hem een MSN adres wat ie gebruikt.. helaas heeft ie het WW weggehaald..

Please kick kick kick!
[+] Isento at DeviantArt
Waarom niet: ik ben al wat ouder dan 20....LadyBug schreef:Ik denk niet dat hij er 3 boven de 20 vind.

http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
Hoezo? Omdat ik >20 ben?Leipo schreef:Heeft headout ook meteen klanten voor phpbbhost.nl
Waarom zou ik het worden? Ik heb mijn twee voorkeuren reeds gegeven. Ik heb mezelf er niet bij gezet, omdat ik dat raar vind. Je gaat jezelf toch niet neerzetten? Beetje egotripperij mi. Laat een ander maar een naam noemen, en laat Bart zelf maar uitmaken wie er wordt aangesteld.Leipo schreef:Nee maar als je het word...
Goede reclame stunt..
Ik denk dat dit goede moderators zullen zijn:
Tja qua leeftijd??? Ik ben bijna 40 op enkele dagen na, dus???
Wijsheid zit niet altijd in de leeftijd, wel puberaal gedrag
Tip aan toekomstige Mods:
Ga niet gelijk de hoge pief uithangen, ga niet iemand afkraken met een standaard template! Diegene is wellicht hartstikke blij met wat hij heeft gemaakt! Laat iedereen in zijn eigen waarde!!
- Ladybug
mosymuis
FlorisD
Tja qua leeftijd??? Ik ben bijna 40 op enkele dagen na, dus???
Wijsheid zit niet altijd in de leeftijd, wel puberaal gedrag

Tip aan toekomstige Mods:
Ga niet gelijk de hoge pief uithangen, ga niet iemand afkraken met een standaard template! Diegene is wellicht hartstikke blij met wat hij heeft gemaakt! Laat iedereen in zijn eigen waarde!!
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
LadyBug
LadyBug absoluut, ik ben net nieuw hier, de eerste indruk zorgt dat je blijft of verderzoekt. LadyBug is een visitekaartje, heeft inzicht, is to the point zonder het kortaf te houden en schrijft duidelijke taal.
Sluit mij dus aan bij de keuze van
:
LadyBug: heel veel online, zin om te doen, genoeg kennis van phpBB
MosyMuis: veel online, veel kennis, goede manier van discussieren
FlorisD: heel veel kennis van zowel phpBB als andere dingen (mySQL, php en html)
Sluit mij dus aan bij de keuze van
LadyBug: heel veel online, zin om te doen, genoeg kennis van phpBB
MosyMuis: veel online, veel kennis, goede manier van discussieren
FlorisD: heel veel kennis van zowel phpBB als andere dingen (mySQL, php en html)
Re: Mod op phpbb.nl
Bart, wanneer kunnen we hier iets verwachten van je?BartVB schreef:een permanente oplossing voor dit probleem zit er aan te komen maar tot die tijd zal er ook iets moeten gebeuren.
Ik vind het heel erg vreemd dat iemand als podium4 nog zo weinig genoemd is; hij heeft bijna al zijn posts in de Support en Installatie fora en heeft al erg veel mensen geholpen met hun problemen. Dit in tegenstelling van sommige andere mensen die hun posts voor een groot deel te danken hebben aan Show-off en Algemeen.
Ik heb het meteen even uitgezocht; hieronder zie je achtereenvolgens de naam, het aantal posts in de support fora, het totaal aantal gevonden resultaten en tot slot het percentage hulp-posts. Hoger is dus beter, vandaar dat het op percentage is gerangschikt.
En dit zegt op zich ook weinig over de capaciteiten van de te benoemen moderators; daarbij spelen zaken als inzicht en omgaan met problemen een grotere rol als de kennis van phpBB. Dit overzicht geeft wat dat betreft enkel een indicatie in de betrokkenheid van de members op phpbb.nl
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er erg veel posts weg zijn, misschien doordat Auto-pruning aanstaat oid. Leipo bijvoorbeeld, hij heeft 3299 posts maar er worden er maar 1110 gevonden.
Zo worden de resultaten wel vertekend; het geeft geen totaalplaatje van hoe de leden hebben gepost in hun "carrière" hier op phpbb.nl.
Ik heb het meteen even uitgezocht; hieronder zie je achtereenvolgens de naam, het aantal posts in de support fora, het totaal aantal gevonden resultaten en tot slot het percentage hulp-posts. Hoger is dus beter, vandaar dat het op percentage is gerangschikt.
- w0lfie.be
205/263
77,9 % - podium04
97/126
77,0 % - FlorisD
544/784
69,4 % - mosymuis
150/228
65,8 % - headout
92/144
63,8 % - Leipo
672/1110
60,5 % - SuperNova
280/479
58,5 % - Michaa113
245/422
58,0 % - DaMnNaTiOn
290/506
57,3 % - Stefkuh
253/442
57,2 % - Matel
143/262
54,6 % - Timgoud
124/251
49,4 % - Raffel
69/150
46,0 % - DeMolT
192/421
45,6 % - LadyBug
50/184
27,2 %
En dit zegt op zich ook weinig over de capaciteiten van de te benoemen moderators; daarbij spelen zaken als inzicht en omgaan met problemen een grotere rol als de kennis van phpBB. Dit overzicht geeft wat dat betreft enkel een indicatie in de betrokkenheid van de members op phpbb.nl
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er erg veel posts weg zijn, misschien doordat Auto-pruning aanstaat oid. Leipo bijvoorbeeld, hij heeft 3299 posts maar er worden er maar 1110 gevonden.

hm..ik ben het er niet helemaal mee eens...misschien dat de een wat meer uitlegt over easy shit en de ander of high skilled pro php stuff... want ik vind dat bijv ladybug ver boven mij mag staan.. ik vraag namelijk meer dan dat ik mensen help en timgoud en demolt mogen ook de nodige plaatsen omhoog.. post count zegt echt niet alles!