Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Yorick1245
-
Contacteer:
Bericht
door Yorick1245 » 30 mei 2007, 16:29
- Wat is het probleem? probleem met backup
Wanneer ontstond het probleem? gisteren
Adres van je oude forum: http://yorcla.100webspace.net
Adres van je nieuwe forum: http://www.disasterclan.be/forum
Modifications op je forum: fotoalbum (al lang geleden toegevoegd en geen problemen mee)
Huidige stijl: subsilver
phpBB versie: 2.0.22
Waar is je oude forum gehost: 100webspace
Waar is je nieuwe forum gehost: vizualize
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nee
Ik heb op m'n site een forum zitten en zat tot gisteren nog op een free host. Ik heb me nu een domein aangeschaft en zou graag alle berichten en users die in het forum zitten backuppen naar het nieuwe forum. Ik heb hetvolgende gedaan: op oude (free) host via de functie in het forum Back-up database gedaan. Ik heb zowel Gzip als niet Gzip gecomprimeerd geprobeert. Dan ben ik naar mijn nieuwe host gegaan en heb daar eerst phpbb geïnstalleerd en heb dan herstel database gedaan. Als ik dit probeer met mijn niet Gzip gecomprimeerde backup heeft dit tot resultaat dat ik de fout krijg "geen bestand geupload." Wanneer ik dit doe met mijn Gzip gecomprimeerd bestand krijg ik hetvolgende:
Error importing backup file
DEBUG MODE
SQL Error : 1062 Duplicate entry 'a' for key 1
INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common) VALUES('a', '3190', '0')
Line : 980
File : admin_db_utilities.php
Dit heeft volgens mij iets te maken met de scheldwoordenfilter. Daar zaten geen woorden in. Kan iemand me helpen met de backup toch nog tot een goed einde te brengen?
Mss nog handig om weten: er is op beide hosts met phpBB 2.0.22 gewerkt.
-
Joeyvgelder
Bericht
door Joeyvgelder » 30 mei 2007, 17:28
Yorick1245 schreef:- Wat is het probleem? probleem met backup
Wanneer ontstond het probleem? gisteren
Adres van je oude forum: http://yorcla.100webspace.net
Adres van je nieuwe forum: http://www.disasterclan.be/forum
Modifications op je forum: fotoalbum (al lang geleden toegevoegd en geen problemen mee)
Huidige stijl: subsilver
phpBB versie: 2.0.22
Waar is je oude forum gehost: 100webspace
Waar is je nieuwe forum gehost: vizualize
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nee
Ik heb op m'n site een forum zitten en zat tot gisteren nog op een free host. Ik heb me nu een domein aangeschaft en zou graag alle berichten en users die in het forum zitten backuppen naar het nieuwe forum. Ik heb hetvolgende gedaan: op oude (free) host via de functie in het forum Back-up database gedaan. Ik heb zowel Gzip als niet Gzip gecomprimeerd geprobeert. Dan ben ik naar mijn nieuwe host gegaan en heb daar eerst phpbb geïnstalleerd en heb dan herstel database gedaan. Als ik dit probeer met mijn niet Gzip gecomprimeerde backup heeft dit tot resultaat dat ik de fout krijg "geen bestand geupload." Wanneer ik dit doe met mijn Gzip gecomprimeerd bestand krijg ik hetvolgende:
Error importing backup file
DEBUG MODE
SQL Error : 1062 Duplicate entry 'a' for key 1
INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common) VALUES('a', '3190', '0')
Line : 980
File : admin_db_utilities.php
Dit heeft volgens mij iets te maken met de scheldwoordenfilter. Daar zaten geen woorden in. Kan iemand me helpen met de backup toch nog tot een goed einde te brengen?
Mss nog handig om weten: er is op beide hosts met phpBB 2.0.22 gewerkt.
Ik denk dat er een fout zit in phpbb_search_wordlist
Ondanks echt niks veranderd?
Anders moet je hem opnieuw installeren.
-
Markiee
-
Contacteer:
Bericht
door Markiee » 30 mei 2007, 17:31
Nee dit probleem komt vaker voor.
Ik weet zo even niet het antwoord

-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 30 mei 2007, 17:44
Er staan al rijen in de tabel phpbb_search_wordlist, die kun je legen voor je de backup terug zet.
-
Yorick1245
-
Contacteer:
Bericht
door Yorick1245 » 30 mei 2007, 18:17
bedoel je de tabel op de oude host die legen en dan een nieuwe backup maken en die op de nieuwe host zetten?
Dubbele post verwijdert
- Zero Override
-
Stef
Bericht
door Stef » 03 jun 2007, 12:28
Ja, bijvoorbeeld. Of je her indexeert de zoekmachine even.