Waar kan ik de ModX downloaden?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Waar kan ik de ModX downloaden?
Ik zie overal bestand voor ModX alleen ik kan nergens iets vinden hoe ik aan ModX kom. Kan iemand mij vertellen waar ik dat vindt?
Re: Waar kan ik de ModX downloaden?
Je hoeft er niet "aan te komen", ModX-bestanden kun je gewoon openen in je browser. Vervolgens voer je handmatig de aangegeven wijzigingen door.
Ok zoals ik het overal lees is het een speciaal programma'tje. Maar dat is het dus niet.
Is niet nodig, maar er zijn verschillende tools die met ModX werken (bijv. om mod instructies te maken).
Maar is de ModX wel ergens te downloaden?
ModX betekend gewoon Modificatie-instructies in XML formaat. Wat jij bedoeld is denk ik EasyMod, een tool die mods voor je installeerd, maar die is er bij mijn weten nog niet voor phpBB3.
als iemand die ff snel maakt
word gek van al da gedoe
in-line find en al die rotzooi sjonge jonge
niet dat ze de templates er gewoon bij doen nee je moet alles zelf veranderen
word gek van al da gedoe
Als je op zo'n manier gaat communiceren hier, verwacht ik niet dat je erg veel hulp zult krijgen. Goede, gramaticaal kloppende zinnen en interpunctie worden vaak gewaardeerd, net als een respectvolle toon in je berichten. En dat is nou net wat ik mis in jouw berichten...rohit schreef:als iemand die ff snel maakt
word gek van al da gedoe

Omdat ik niet de lulligste ben en je toch in de goede richting wil sturen, verwijs ik je naar het Gezocht: programmeur/ontwerper/linkpartner-topic.