Ik denk dat hij de grens naar 16 moet verlagen om een beetje keus te hebben

Uuhmm.. Ik wil er niks mee zeggen maar de ''helpers'' zoals FlorisD, w0lfie.be, Stefkuh zijn 17,16,15,14,13 rond die leeftijden..DaMnNaTiOn schreef:BartVB schreef: Overigens is er een nogal sterke voorkeur voor mensen boven de 20, 't is ook niet zo dat de persoon of personen met de meeste nominaties automatisch mods worden
Er zuller er wel meer zijn, niet iedereen heeft daar gestemd
Dank je wel voor het vertrouwen.... ik ben beschikbaar.... ik word trouwens 4 november 20 jaar!!!!headout schreef:Ik schuif podium4 naar voren. Is nog niet zo lang lid, maar draagt veel bij (oplossingen) aan dit forum. Ik heb geen idee hoe oud deze member is.
is toch totaal geen probleem, tegen dat bartvb hier nog eens komt is hij al 30Stefkuh schreef:BartVB schreef: Overigens is er een nogal sterke voorkeur voor mensen boven de 20, 't is ook niet zo dat de persoon of personen met de meeste nominaties automatisch mods worden
Hiervoor heb je je speciaal aangemeld. O god.. wie zit hier achter?fionka schreef:Ik vind Leipo anders ook wel wat.
Weet niet veel van hem alleen dat ie over MSN prima support.
Soms nog wat onhandig hier en daar maar na een tijdje heb je wel de oplossing als je vraag tenminste moeilijk is.
Maja zo vaak kom ik hier niet dus ik weet niet hoe het er hiero voor ligt![]()
Stel atlijd mijn vragen via PB