[KIJK] skizone
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Re: Mooi
Dankewoud schreef:8) Zeer strakke site!
Welke mods heb je hiervoor gebruikt?
Tis natuurlijk wel zo netjes even te vermelden wie de site voor je ontwikkeld (en kado gegeven) heeft....
In principe heb ik de site zelf ontwikkeld, op basis van het forum. Uiteraard heb ik wel de kunst afgekeken van bepaalde mods (smartor), maar 80% van de site is custom-built. De site heb ik dan ook zeker niet cadeau gekregen. Maar goed, ik zal eens nadenken hoe ik dat (c) terug kan zetten op een acceptabele manier...
Pardon...
Die software heb je dus echt niet zelf gemaakt.
Je hebt phpBB gebruikt en hun verdienen dus dat copyright.
Ik denk dat je zonder dat copyright niet op dit soort fora hoeft aan te komen.
Hier lopen namelijk mensen rond die heel heel veel tijd in de phpBB software steken.
Meer dan jij ooit in je eigen forum zal steken
Om ons een gratis board aan te bieden.
Ben dus niet zo kinderachtig en plaatst onmiddellijk het copyright terug
Hier lopen namelijk mensen rond die heel heel veel tijd in de phpBB software steken.

Ik denk niet dat jij kan beoordelen hoeveel tijd ik wel of niet in mijn eigen site steek en al helemaal niet wat ik zelf wel of niet gecode heb. Dat heeft overigens helemaal niets met kinderachtig zijn te maken...LadyBug schreef:Pardon...
Sterker nog, kijk eens op : http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=8
en dan met name het volgende stuk tekst :
May I remove the copyright from the footer?
While the phpbb group would appreciate it, if you would let the copyright message stay, you actually may remove it. However you will not get any official support from the phpbb group or the support team.
Dat kan je wel zeggen, maar aangezien je geen enkel idee heb wat en waar ik zelf gecode heb, heeft die bewering weinig waarde. Overigens, het is juist die toegevoegde waarde is, die me heeft doen besluiten de (c)-melding los te laten. Mijn site wordt nl niet gepowered door phpbb. Ik maak er gebruik van, zoals ik nog wel van meer zaken gebruik maak, die allen onder de GPL vallen.LadyBug schreef:Ik kan zo makkelijk zeggen dat het maken van de phpBB software meer tijd kost dan het bouwen van een site ermee![]()
Maar zoals ook op phpbb.com te lezen valt.
Mocht je ooit hulp nodig hebben dan ben ik er ff niet.
Ik vind het zeer ongepast om dat copyright zo maar weg te halen.
En wat jij ongepast vindt interesseert me niet zo, het verspreiden van Warez over internet vind ik namelijk weer ongepast.... En laten we het volgende concluderen : de GPL is niet voor niets opgesteld zoals hij is opgesteld.
Dentist laten wij het zo zeggen..
©opyright schenders zijn zielig..
Elke phpBB fan zal je site negeren en afkrake vanwege dat ene zinnetje..
Doe niet moeilijk en zet er gewoon net als elk forum ''Powered by phpBB versie, modded and changed by Dentist'' neer.. iedereen blij..
Doe niet moeilijk en zet er gewoon net als elk forum ''Powered by phpBB versie, modded and changed by Dentist'' neer.. iedereen blij..
[+] Isento at DeviantArt
Je hoeft niet voor me te denken en al helemaal niet je eigen gedachten als 'feit' te presenteren. Overigens is je redenatie over 'elke phpBB-fan' eentje die volkomen mank gaat, kijk alleen maar eens in dit topic, volgens mij is mijn site noch genegeerd, noch afgekraakt. En dat is alleen nog maar dit topic...Leipo schreef:Dentist laten wij het zo zeggen..
Overigens is het gewoon pertinent onjuist om te stellen dat ik het copyright schend.
En ik ben er niet om iedereen blij te maken. Mezelf, mijn naaste omgeving en mijn vaste bezoekers, dat is voorlopig al heel wat...
Tot ziens...
Laatst gewijzigd door Dentist op 16 okt 2003, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.