visuele conformation
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

visuele conformation
Hallo All,
Bij welke upgrade is visuele conformation phpbb 2 opgenomen?.
Bij welke upgrade is visuele conformation phpbb 2 opgenomen?.
Met groet, The Sting
Re: visuele conformation
2.0.11
Vanaf 2.0.11! 
Potverdorie Paul...

Potverdorie Paul...

Je zal me nooit inhalenZero Override schreef:Vanaf 2.0.11!
Potverdorie Paul...

Nee, hooguit je posts per dag, maar daar twijfel ik ook nog wel eens over...paul schreef:Je zal me nooit inhalen

Laatst gewijzigd door ElbertF op 22 mei 2007, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ontopic potdikkie!
Reden: Ontopic potdikkie!
Is die ergens te halen?, ben hier even de weg kwijt.Zero Override schreef:Vanaf 2.0.11!
Potverdorie Paul...
Met groet, The Sting
2.0.11? Http://sf.net/projects/phpbb/ en dan downloads keizen. Daar is 2.0.11 nog te vinden.
paul schreef:2.0.11? Http://sf.net/projects/phpbb/ en dan downloads keizen. Daar is 2.0.11 nog te vinden.

Met groet, The Sting
Heb ze gevonden maar kan er niet in vinden wat ik zoek, zoek namelijk alleen de database upgrade in php of tekst om in het cpanel te draaien.paul schreef:2.0.11? Http://sf.net/projects/phpbb/ en dan downloads keizen. Daar is 2.0.11 nog te vinden.
Met groet, The Sting
Er was ooit eens een berichtje van Bee, over de veranderingen in de templates, door de versies heen. Die is er tijdelijk niet meer, doordat we die up-to-date gaan maken, maar ik heb 'm wel in een quote voor je:

- Spoiler: bekijk

Bedankt voor het zoeken, maar heb de wijzigingen in de MySQL database nodig, de aanpassing zelf is wel gedaan, maar de database aanpassing is klaarblijkelijk vergeten.Zero Override schreef:Er was ooit eens een berichtje van Bee, over de veranderingen in de templates, door de versies heen. Die is er tijdelijk niet meer, doordat we die up-to-date gaan maken, maar ik heb 'm wel in een quote voor je:

Met groet, The Sting
Die is toegevoegd in 2.0.5 dacht ik. Maar de table zelf kan je gewoon in de schema file vinden van een 2.0.22 

Ik dus niet, is forum van kennis, dus ik ben heel voorzichtig, heeft iemand die upgrade nog staan, maar dan voor handmatige.paul schreef:Die is toegevoegd in 2.0.5 dacht ik. Maar de table zelf kan je gewoon in de schema file vinden van een 2.0.22
Met groet, The Sting