Inlogprobleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Inlogprobleem
Wat is het probleem?
Ik heb net een phpbb 2.0.22 succesvol geïnstalleerd. Als ik inlog als admin op het controlepaneel toont hij eerst correct het menu links en de eerste pagina van het controlpaneel rechts. als ik op enkele links in het menu heb geklikt komt de hoofdpagina van het forum rechts in het scherm te voorschijn. Bij elk onderdeel van het menu toont hij deze pagina waardoor ik het forum dus niet kan veranderen. Als ik uitlog en opnieuw inlog heb ik steeds hetzelfde probleem...
Wanneer ontstond het probleem?
Na de installatie
Adres van je forum:
http://www.armata-viola.be/forum
Geïnstalleerde mods:
/
Huidige template:
subSilver
phpBB versie:
PHPBB 2.0.22
Host:
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?
nee
Heb je gezocht naar een antwoord?
ja
Ik heb net een phpbb 2.0.22 succesvol geïnstalleerd. Als ik inlog als admin op het controlepaneel toont hij eerst correct het menu links en de eerste pagina van het controlpaneel rechts. als ik op enkele links in het menu heb geklikt komt de hoofdpagina van het forum rechts in het scherm te voorschijn. Bij elk onderdeel van het menu toont hij deze pagina waardoor ik het forum dus niet kan veranderen. Als ik uitlog en opnieuw inlog heb ik steeds hetzelfde probleem...
Wanneer ontstond het probleem?
Na de installatie
Adres van je forum:
http://www.armata-viola.be/forum
Geïnstalleerde mods:
/
Huidige template:
subSilver
phpBB versie:
PHPBB 2.0.22
Host:
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?
nee
Heb je gezocht naar een antwoord?
ja
Laatst gewijzigd door CarlosRios op 21 mei 2007, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inlogprobleem
Volgens mij komt het doordat niet alle bestanden in de /admin/ map staan, zoals het zou moeten. Als het ACP (Administratiepaneel) een pagina niet kan vinden, levert hij een 404 in de vorm van de forum index.
Controleer dus eventjes of alle bestanden (in de /admin/ map) staan, zoals ze zouden moeten staan!
Controleer dus eventjes of alle bestanden (in de /admin/ map) staan, zoals ze zouden moeten staan!

-
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb het phpbb automatisch geïnstalleerd via de host van de website. Als ik via ftp de bestanden bekijk in de admin-map lijkt mij alles in orde. Het lijkt mij eerder een probleem met het connecteren... De ene keer kan ik onmiddelijk inloggen, andere keren moet ik een aantal keer proberen...
Ik heb het phpbb automatisch geïnstalleerd via de host van de website. Als ik via ftp de bestanden bekijk in de admin-map lijkt mij alles in orde. Het lijkt mij eerder een probleem met het connecteren... De ene keer kan ik onmiddelijk inloggen, andere keren moet ik een aantal keer proberen...
Zorg er eens voor dat je cookies helemaal goed ingesteld staan, door bijvoorbeeld gebruik te maken van de Auto_Cookies MOD. Al zou het niet mogen, dat die verkeerd staan als je het via je host geïnstalleerd hebt. 

-
Ik heb de instructies gevolgd maar zonder succes...
Leeg nu de cookies eens van je browser en probeer het nogmaals?CarlosRios schreef:Ik heb de instructies gevolgd maar zonder succes...

Die automatische instal zorgen vaak voor problemen, het beste kan je het gewoon handmatig installeren.