- Wat is het probleem? Ik zette het account activeren van een aanmelding op BEHEERDER - dus dat de beheerder een aangemeldde account eerst moet goedkeuren alvorens deze zal werken. Echter, ik had gehoopt, - verwacht dat ik dan zelf als administrator - een mail zou ontvangen telkens iemand zich aanmeldde zodat ik deze kon activeren of niet ... Echter ontvang ik geen enkele mail, ik ben dat aan het testen, maar niets van dat. Ik voegde nochtans bij het configuratie proces mijn mail adres toe.
Wanneer ontstond het probleem? Blijkbaar van in het begin?
Modifications op je forum:
Huidige stijl: SubSilver
phpBB versie: 2.0.22
Waar is je forum gehost: bij een hostingfirma
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Ja, ik koos dus zoals net gezegd de activering van een account te laten gebeuren door een beheerder
Account bevestiging ... ik krijg geen mail als administrator
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Account bevestiging ... ik krijg geen mail als administrator
Support Template
-
Beste, dank voor uw reactie, op al uw vragen moet ik het antwoord NEE geven.Markiee schreef:Gebruik je de SMTP-functie e-mail functie?
Heb je je e-mailadres misschien verkeerd ingevuld?
Krijg je verder nog foutmeldingen ergens?
Ik vulde als test ook eens een ander mail adres in, maar ook daar komt niets aan, ... op zich krijg ik geen foutmeldingen, maar er komt gewoon geen mail binnen als iemand zich dus registreerde bvb ...
Of MOET ik daar die smtp voor gebruiken?
Lees het onderste stukje eens:
KLIK
KLIK
-
Markies,
Ik ben even het noorden kwijt, ik host bij uwhost.net
maar het mail adres dat ik gebruik is zoiets als een hotmail, maar dan gewoon mail.be (daar zit zelfs geen map ongewenste mails tussen - wel spam, maar daar komt niets in terecht zie ik).
Welke stap moet ik dus ondernemen nu? Uwhost.net aanschrijven met de vraag of zij een ssl hebben?
Ik ben even het noorden kwijt, ik host bij uwhost.net
maar het mail adres dat ik gebruik is zoiets als een hotmail, maar dan gewoon mail.be (daar zit zelfs geen map ongewenste mails tussen - wel spam, maar daar komt niets in terecht zie ik).
Welke stap moet ik dus ondernemen nu? Uwhost.net aanschrijven met de vraag of zij een ssl hebben?
-
Markies, ik sprak net een vriend van me ... hij heeft ook een forum van jullie ... bij uwhost.net ondergebracht en gebruikt gewoon een hotmail adres en hij heeft er geen problemen mee ...
Dus zette ik even een hotmail adres van me als beheerder e-mail, dat brengt geen zoden aan de dijk, ... toch wel raar, niet???
Mss moet ik heel het forum maar ns weggooien en opnieuw proberen te installeren??
Dus zette ik even een hotmail adres van me als beheerder e-mail, dat brengt geen zoden aan de dijk, ... toch wel raar, niet???
Mss moet ik heel het forum maar ns weggooien en opnieuw proberen te installeren??
-