Spam voorkomen in het gastenboek

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Iebeltje

Spam voorkomen in het gastenboek

Bericht door Iebeltje » 09 mei 2007, 13:49

Hallo,

ik maak op de website gebruik van het gastenboek http://www.scriptarchive.com/guestbook.html en iedere dag staat dit ineens vol met spam dus de spambots hebben dit gastenboek gevonden.
Kan/wil iemand me helpen om er een scriptje aan toe te voegen waardoor je door middel van een gegenereerde code (ik zie wel vaker zo'n image met cijfers en letters, zoals bij de aanmelding hier op het forum) pas je reactie kunt ingeven.
Ik ben niet echt thuis in php dus als er iemand is die zich de moeite wil doen om me hiermee te helpen, eventueel tegen betaling, dan zou ik hem zeer dankbaar zijn, ik heb al heel veel berichten doorgelezen op dit forum en op het internet maar ik kom er niet echt uit.

Mijn dank is groot,
gelijk mijn hoofd.

Groetz,

Iebeltje

Coen

Bericht door Coen » 09 mei 2007, 13:54

Dit is geen phpBB-vraag en daarom verwijs ik je ook door naar dit topic, wellicht hangen daar wat mensen rond die je er wel mee kunnen helpen! ;)

// EDIT: Excuses, je kan beter hier een aanvraag plaatsen! :) Daar heb je meer kans.

Iebeltje

Bericht door Iebeltje » 09 mei 2007, 14:02

Zero Override schreef:Dit is geen phpBB-vraag en daarom verwijs ik je ook door naar dit topic, wellicht hangen daar wat mensen rond die je er wel mee kunnen helpen! ;)

// EDIT: Excuses, je kan beter hier een aanvraag plaatsen! :) Daar heb je meer kans.
Heel goed Zero Override maar daar krijg ik de melding dat alleen mods berichten kunnen plaatsen! :oops: :roll:

Salomon

Bericht door Salomon » 09 mei 2007, 14:08

Je moet een antwoord plaatsen, geen nieuw bericht :P

Iebeltje

Bericht door Iebeltje » 09 mei 2007, 14:12

Salomon schreef:Je moet een antwoord plaatsen, geen nieuw bericht :P
Ok, bedankt, ga ik proberen!! :oops: :D

Gesloten