Bent u een mens vraag of iets in die trend
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Bent u een mens vraag of iets in die trend
zoals je hier ziet http://www.schietsportforum.nl/phpbb2/p ... greed=true
zie je dat er de vraag is: bent u een mens, dit om spammers te voorkomen. Nu is mijn vraag: helpt dit ook echt en hoe kan ik het maken?
zie je dat er de vraag is: bent u een mens, dit om spammers te voorkomen. Nu is mijn vraag: helpt dit ook echt en hoe kan ik het maken?
Zelf gebruik ik alleen de methode dat een gebruiker zich moet aanmelden via een bevestigingemail. Er zijn maar weinig spammers die de moeite willen nemen om die procedure te volgen. De meeste willen sowieso hun echte emaildres niet vrijgeven.
De "mens"-vraag zal ongetwijfeld helpen tegen robots, maar er zijn ook genoeg "echte" (menselijke) spammers, die die vraag gemakkelijk zouden kunnen omzeilen.
De "mens"-vraag zal ongetwijfeld helpen tegen robots, maar er zijn ook genoeg "echte" (menselijke) spammers, die die vraag gemakkelijk zouden kunnen omzeilen.
Dat is ook niet 100% save, daar hou je misschien wel de meeste bots tegen maar mensen maken soms ook speciale Spam-emails aan om daarop te registreren..hansmiv schreef:Zelf gebruik ik alleen de methode dat een gebruiker zich moet aanmelden via een bevestigingemail. Er zijn maar weinig spammers die de moeite willen nemen om die procedure te volgen. De meeste willen sowieso hun echte emaildres niet vrijgeven.
Lees dit uitgebreide artikel over spambots eens door in onze wiki! 

Bij ons moet er eerst een admin zijn account accepteren.hansmiv schreef:Zelf gebruik ik alleen de methode dat een gebruiker zich moet aanmelden via een bevestigingemail. Er zijn maar weinig spammers die de moeite willen nemen om die procedure te volgen. De meeste willen sowieso hun echte emaildres niet vrijgeven.