Topic laden zonder eerst afbeeldingen volledig laden ?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
FaRaaZ

Topic laden zonder eerst afbeeldingen volledig laden ?

Bericht door FaRaaZ » 02 mei 2007, 10:19

Ik merk dat bij bepaalde topics, als je een reactie wilt plaatsen, dat het laden een tijdje duurt, omdat hij eerst een externe afbeelding (of meerdere) aan het laden is (dat zie je linksonder het explorer venster: afbeelding downloaden).

Is het mogelijk om dit ergens aan te passen, zodat als je op topic reply klikt, dat deze gelijk gewezen wordt, zonder eerst de afbeeldingen te downloaden?

Alvast bedankt als iemand een suggestie heeft.
Laatst gewijzigd door FaRaaZ op 02 mei 2007, 14:03, 2 keer totaal gewijzigd.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 02 mei 2007, 10:21

Afbeeldingen worden normaal gesproken ook als laatste geladen, hoewel dit afhankelijk is van je browser. Gebruik je JavaScripts op je site? Die staan er om bekend vertraging te veroorzaken.

FaRaaZ

Bericht door FaRaaZ » 02 mei 2007, 10:27

Ik heb 1 javascript in de overall_header, namelijk mbt de activity mod, dat games in een pop up komen, maar het traag laden gebeurt alleen bij die topics met afbeelding met externe links (volgens mij als die host zelf langzaam is), en de rest wijst gewoon zoals normaal.

Het is verder geen ramp, dus als het normaal is maakt het me niet uit, maar ik dacht maybe is er wel een oplossing voor :D.

FaRaaZ

Bericht door FaRaaZ » 02 mei 2007, 13:37

edit: het is trouwens als je een reactie op zo een topic wilt geven, dan duurt het lang voor die body geladen is, omdat er dan linksonder staat: afbeelding downloaden .

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 02 mei 2007, 13:52

Een edit doe je met de edit-knop, bumpen binnen 24 uur is niet toegestaan (overmatig kleurgebruik evenmin).

http://www.phpbb.nl/index.php?pag=regels#bumpen
http://www.phpbb.nl/index.php?pag=regels#opmaak

Bedankt.

Gesloten