- Wat is het probleem? Ik heb gemerkt dat er veel mensen zijn die niet willen lezen en dan de bevestigingscode fout invoeren.
Om dit te vermijden wou ik de code niet hoofdletter gevoelig maken dus gewoon dat je hoofdletters en geen hoofdletters kan ingeven.
Is dit moeilijk om te veranderen ??
Graag wat hulp...
Wanneer ontstond het probleem?
Adres van je forum: http://www.aquarium-wereld.be/forum
Modifications op je forum: youtube en googlevideo
Huidige stijl: extreme styles
phpBB versie: 2
Waar is je forum gehost: benesol
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? ja de mods
bevestigingscode...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
bevestigingscode...
Support Template
De code gebruikt toch alleen maar hoofdletters?
Als je wilt dat er automatisch hoofdletters gebruikt worden kun je deze code (in templates/subSilver/profile_add_body.tpl):
Veranderen naar dit:
Als je wilt dat er automatisch hoofdletters gebruikt worden kun je deze code (in templates/subSilver/profile_add_body.tpl):
Code: Selecteer alles
<input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" />
<input type="text" class="post" style="width: 200px; text-transform: uppercase;" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" />
-
-
-
Uhm het werkt zo niet... als ik de code in lowercase in geef (dus zonder shift ingedrukt te houden) dan zet hij ze wel direct om naar uppercase, maar als ik dan op verzenden klik dan zegt hij dat het fout is??? en als ik de code ingeef wanneer ik de shift wel inhoud dan staan ze óók in uppercase allemaal en dan gaat het wel???
Alles wat met de layout te maken heeft staat in de templates map, de bestanden hebben een vrij logische naam. login_body.tpl Bevat waarschijnlijk de code voor de loginpagina.daanvanwts schreef:Jij weet nu welk bestand dat is maar er zijn er zoveel en ik weet niet welk bestand ik moet openen als ik iets wil bewerken bv ergens rechts in de portal ofzo... kan ik dat ergens zien of ken jij het gewoon omdat je er zo vaak mee bezig bent?

Hum, had ik niet voorzien.daanvanwts schreef:Uhm het werkt zo niet... als ik de code in lowercase in geef (dus zonder shift ingedrukt te houden) dan zet hij ze wel direct om naar uppercase, maar als ik dan op verzenden klik dan zegt hij dat het fout is??? en als ik de code ingeef wanneer ik de shift wel inhoud dan staan ze óók in uppercase allemaal en dan gaat het wel???

<input type="text" class="post" style="width: 200px; text-transform: uppercase;" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" onChange="javascript:this.value=this.value.toUpperCase();" />