Niet steeds opnieuw inloggen als admin?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- marian0810
- Contacteer:
Niet steeds opnieuw inloggen als admin?
Hoe kan ik dat uitschakelen dat ik niet steeds opnieuw mijn wachtwoord hoef in te typen als ik naar het ACP wil gaan?
Niet* tenzij je het aanpast met een mod.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
- marian0810
- Contacteer:
Eigenlijk bestaat hij wel, maar ik kan hem niet zo 123 vinden ik weet wel waar hij zit http://www.phpbbhacks.com
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.
- marian0810
- Contacteer:
inloggen
in je controle admin panel algemeen beheer dan configuratie bij cookie domein zet je de naam van je forum dat heb ik ook gedaan en dubbel inloggen is normaal gedaan dan probeer maar.
dus---->acp---->algemeen beheer--->confifuratie--->cookie donein--->forumnaam dan verzend zou het moeten lukken
dus---->acp---->algemeen beheer--->confifuratie--->cookie donein--->forumnaam dan verzend zou het moeten lukken
- marian0810
- Contacteer:
- marian0810
- Contacteer:
inlog
elbertf je hebt ongelijk nu denk ik doe hetzelfde en je logt eenmaal in zo heb ik het ook gedaan en log maar eenmaal in je hoeft geen mod dat is bijzaak ervoor en lukt zelfs niet eens doe het op de manier dat ik zeg en je zal wel zien op het mijne heb ik ook dubbel moeten inloggen en heb coockie domein ingevult en deed het wel en nog gewoon doen!
wat je ook eventueel kan doen is je host een backup laten terugzetten dat is ook een optie dan zien of je nog dubbel moet inloggen.
wat je ook eventueel kan doen is je host een backup laten terugzetten dat is ook een optie dan zien of je nog dubbel moet inloggen.

Laatst gewijzigd door stef1 op 20 apr 2007, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- marian0810
- Contacteer:
inlog
bel je host en laat backup van gisteren terugplaatsen wat elbertf zegt kan je ook maar daar ga ik me niet over uitspreken dat weet ik niet. ik heb dat ook gehad dubbel inloggen en dan zeiden ze een automod en dat was zeker geen optie dus heb ik domein genomen en werkt nog geen probs niet meer :thumb:
- marian0810
- Contacteer:
Als je als gebruiker inlogt en naar het adminpaneel gaat hoef jij niet opnieuw in te loggen? De veiligheidsmaatregel is er nou juist om er voor te zorgen dat niet iemand je forum kan aanpassen als je even niet achter je PC zit, die ga ik dus niet uitschakelen. Hoewel ik kan begrijpen dat marian0810 dat wel wil, maar het kan dus niet zonder mod.stef1 schreef:hoe zou jij het dan doen elbert f bij mij lukte het zo geen probs meer.
Laatst gewijzigd door ElbertF op 20 apr 2007, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.