Vraag over copyright...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Podium4

Vraag over copyright...

Bericht door Podium4 » 10 okt 2003, 09:27

Ik heb een template gedownload en geinstalleerd op m'n forum.... nu staat er onder elke pagina het volgende: "Theme created by Vjacheslav Trushkin", ok nu vind ik het niet erg dat dat er onderstaat....
Maar nu ga ik heb het thema veranderen, ik ga kleuren veranderen en afbeeldingen vervangen.... mag ik nu die regel weghalen of veranderen....??? 't is dan namelijk niet meer het thema van die Vjacheslav Trushkin maar het draagt wel de naam....

Wie weet hoe dat zit??
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

hobbeldebobbel
Contacteer:

Re: Vraag over copyright...

Bericht door hobbeldebobbel » 10 okt 2003, 09:53

podium4 schreef:Ik heb een template gedownload en geinstalleerd op m'n forum.... nu staat er onder elke pagina het volgende: "Theme created by Vjacheslav Trushkin", ok nu vind ik het niet erg dat dat er onderstaat....
Maar nu ga ik heb het thema veranderen, ik ga kleuren veranderen en afbeeldingen vervangen.... mag ik nu die regel weghalen of veranderen....??? 't is dan namelijk niet meer het thema van die Vjacheslav Trushkin maar het draagt wel de naam....

Wie weet hoe dat zit??
naam veranderen ;) dan is het je eigen template.... aangezien je zelf alles aangepast hebt toch?
ik vind namelijk van wel

DeMolT

Bericht door DeMolT » 10 okt 2003, 10:25

:? neej dat moet je in de overall_footer.tpl veranderen deze staat onder root/templates/**/overall_footer.tpl dan zie je het vanzelf. :wink:

Podium4

Bericht door Podium4 » 10 okt 2003, 11:11

oke ik weet best hoe ik al die dingen eruit kan halen, maar dan zit ik nog met het volgende.... het thema heet classic... overal staat dan ook classic....in de profielen etc... moet dit veranderd worden of is dat niet nodig en kan ik gewoon de verwijzing naar dat figuur zo weghalen....???

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 10 okt 2003, 13:21

Copyright mag weg gehaald worden indien meer als 55% gescript wordt of vervangen wordt.
Verder mag je de naam altijd veranderen ;)
[+] Isento at DeviantArt

Podium4

Bericht door Podium4 » 10 okt 2003, 13:24

55%!! dat lukt denk ik niet.... ik heb die template uitgekozen omdat die het meeste leek op het template die ik voor ik ogen heb... laten we het gewoon maar staan.....

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 10 okt 2003, 13:28

Als je graphics wilt veranderen kom je al ver hoor.. ben je al bij 45%.. dan nog wat kleine tekst en achtergrond kleurtjes enzo en je hebt die 10% zo binnen..
[+] Isento at DeviantArt

Podium4

Bericht door Podium4 » 10 okt 2003, 13:31

daar zeg je wat .... ik ga alle knoppen eruit gooien want die vind ik niet mooi (beter gezegd oerlelijk), nou ja heb ik al gedaan, en ik heb en ben nog bezig met het aanpassen van overall_header.tpl items toevoegen e.d......

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 10 okt 2003, 20:24

Dan vind ik zeker wel dat je hem mag wegnemen :wink:

DeMolT

Bericht door DeMolT » 10 okt 2003, 20:34

ik laat em er onder ze hebben wel vrijwillig zo'n forum voor je gemaakt ik bedoel dan maakt zo'n klein textje tog ook nie uit :roll:

Gesloten