Javascript in Forumscript
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Javascript in Forumscript
Ik wil een phpBB forum in een webpagina plaatsen, maar om de menubalk van die pagina te laten werken in het forum moet ik een stukje javascript toevoegen. Maar in welk bestandje van de templates moet ik die javascript code dan toevoegen???
De code is:
<script src="coolmenus_frame.js" type="text/javascript"></script>
De code is:
<script src="coolmenus_frame.js" type="text/javascript"></script>
-
- Contacteer:
Hij pakt hem niet
Hij past het JavaScript niet goed toe.
De site-url is:
http://www.debokkenrijders.nl/test/index.htm
Ga vervolgens naar discussie en dan forum. Dan werken de uitvouwmenu's niet meer. Dat ligt aan het stuk javascript wat toegevoegd moet worden, maar iets gaat er blijkbaar fout. Maar wat?
De site-url is:
http://www.debokkenrijders.nl/test/index.htm
Ga vervolgens naar discussie en dan forum. Dan werken de uitvouwmenu's niet meer. Dat ligt aan het stuk javascript wat toegevoegd moet worden, maar iets gaat er blijkbaar fout. Maar wat?
Hoezo doe ik een beetje moeilijk??? Ik gebruik in ieder geval frames. Het menu verschijnt ook altijd op de site, dus ik denk dat we elkaar niet helemaal goed begrijpen. Heb je op de pagina gekeken podium 4?
Maar ik denk dat het ligt aan het coolmenus-script dat ik gebruik, want dat is niet zo ontzettend goed. Hij accepteert het niet als er een forum van buitenaf wordt ingeladen en phpbb kan denk ik javascript niet lezen.
Maar ik denk dat het ligt aan het coolmenus-script dat ik gebruik, want dat is niet zo ontzettend goed. Hij accepteert het niet als er een forum van buitenaf wordt ingeladen en phpbb kan denk ik javascript niet lezen.
-
- Contacteer:
sorry hoor maar dit is onzin!BokPaul schreef: en phpbb kan denk ik javascript niet lezen.
phpbb leest niet het javascript....dat doet je computer..... dus het ligt niet aan phpbb...
wat bedoelt wordt is dat dat men van jou... dat het stom is om dat in frames te zetten, aangezien je een overall_header.tpl hebt..
owja, als je het aan de zijkant wilt: overall_header.tpl daar het begin maken van een tabel: drie regels 1) 1 cell voor je header
2) 2 cellen: eentje voor het menuutje en de andere voor je forum...
en dan zet je in je overall_footer.tpl de afsluitende td en tr tags

it so easy

Hey DeMolT was even nieuwschierig en klik op de "www" button bij jou maar die site bestaat niet meer.... kom op dot.tk met de melding dat dat domein beschikbaar is..... zou je niet effe aanpassen.... of opnieuw aanmelden bij dot.tk....

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
tis op moment http://www.syberzone.nl
let niet op de site want die ziet er niet uit lol ff getypt in 5minuutjes