Gzip-compressie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gzip-compressie
kan iemand mij zeggen wat dit doet en moet ik het aan zetten ja of nee
greetz dungeon
greetz dungeon
Je zegt dat nu wel en het zal ook wel zo zijn, maar ik heb het net even gedaan en ik moet zeggen als ik de gzip aan heb gaat het toch echt een stuk snellerZero Override schreef:Het snelst laden --> uitmerlin schreef:Dus?? op mijn forum staat het op ja, is dat het beste of niet?
Hoe ik het heb staan , laad het dan het snelst of moet ik het op nee zetten ??
Het minste dataverkeer --> aan

Ik heb het even op nee gezet nou dan duurt het bij mij wel langer met laden hoor.

oke het is maar een formaliteit , maar t :thumb: toch bedankt
Als je gzip aan staat, moet je server elke keer alle data die verstuurd word, inpakken. Dit zou vertraging op moeten leveren. Volgens mij ga je het pas merken bij grotere boards... 
Of is het nou zo, dat de pakketjes dus kleiner worden en dat het daardoor minder lang duurt om ze te versturen, zodat het elkaar opheft? Dan heeft het alleen als nadeel dat de processor meer belast word!
Iemand meer info hierover?

Of is het nou zo, dat de pakketjes dus kleiner worden en dat het daardoor minder lang duurt om ze te versturen, zodat het elkaar opheft? Dan heeft het alleen als nadeel dat de processor meer belast word!

Iemand meer info hierover?
Het forum van mij heeft bijna 22000 berichten is dit nog klein? het totale
database wat ik eens in de week doe is nu toch al zo`n 54 mb
hiihihi,maar het kan zeker daar aan liggen , zoals bij jullie daar staan er wel echt een heleboel berichten op dan zou het mss wel helpen
Ik denk dat ik het begrijp
als er veel leden op hetzelfde moment erop zitten en lezen/posten allemaal dan zal het helpen denk ik
database wat ik eens in de week doe is nu toch al zo`n 54 mb
hiihihi,maar het kan zeker daar aan liggen , zoals bij jullie daar staan er wel echt een heleboel berichten op dan zou het mss wel helpen

Ik denk dat ik het begrijp