IP tool waar haal ik die ?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
niels_b

IP tool waar haal ik die ?

Bericht door niels_b » 07 apr 2007, 19:48

Hallo allemaal,

ik heb wat problemen met een antal gebruikers die ongewenste links plaatsen naar de gebruikelijke ranzige of ongewenste site's. Ik kom alleen niet achter het IP adress om ze te blokken.

Ik heb een MOD nodig die dat laat zien maar gezien de website aanpassing van phpbb kan ik geen mod dowloaden. het is een drama de ene deadlink na de ander.

Weet iemand een mod hiervoor die het wel doet het liefst eentje die via easy-mod werkt aangezien dat het werk wat simpler maakt.

Alvast bedankt,

Niels

JochemOnline
Contacteer:

Bericht door JochemOnline » 07 apr 2007, 19:50

Spam MOD? of iets in die richting..
Moet je even kijken op de wiki van phpbb.nl of eventueel op phpBBhacks.com..
Daar zal er zeker één op staan :thumb:

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 07 apr 2007, 20:08

je kunt het ip adres standard controlleren bij een post en die bannen,maar vergeet niet dat ik bijv 500 ip adresssen heb om te verhuren aan gebruikers bijv dus bannen heeft niet altijd zin en zeker niet bij spammers die gewoon weer een nieuw ipadres kunnen nemen voor de prijs van niks.
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

JochemOnline
Contacteer:

Bericht door JochemOnline » 07 apr 2007, 20:51

van Bots zijn meestal geen IP adressen te vinden, enige om het tegen te gaan is een Spam MOD erop te zetten :thumb:

Coen

Bericht door Coen » 07 apr 2007, 22:16

JochemteW schreef:van Bots zijn meestal geen IP adressen te vinden, enige om het tegen te gaan is een Spam MOD erop te zetten :thumb:
Een overzichtje van de MODs vind je in onze Wiki! :)

Gesloten