Eeven een vraagje van een nieuwe gebruiker en zog een groentje wat betreft aanpassen en veranderen van forums.
Heb recentelijk dit forum geinstaleerd http://www.costadoradainfomagazine.nl/p ... 0573579b75
en zoals jullie kunnen zien verschijnen de rondjes voor de hoofdtekst niet (dus een gkapotte link naar de foto's).
Mijn vraag is nu eigenlijk of iemand weet waar die foto's/bestanden staan zodat ik ze opnieuw kan linken of indien mogeliojk zelf iets ontwerpen om daar te plaatsen.
Bedankt alvast voor jullie reakties en ga zo door met ondersteuning, speciaal voor de nieuwe gebruikers zoals ik.
Remco
Op Mijn forum verschijnen de kleine rondjes niet.....newbee
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
phpBB2/templates/subSilver/images
Je kunt het ook zien door met je muis op de afbeelding te gaan staan, rechtermuisklik en kiezen voor "eigenschappen" als je het even niet meer weet
Zorg ervoor dat evt. nieuwe afbeeldingen dezelfde naam hebben en even groot zijn als wat er nu staat.
Nu lijkt het wel of je afbeelding niet online staat, kijk maar na of er in die map folder_big.gif staat. Dat is het plaatje dat je mist.
Je kunt het ook zien door met je muis op de afbeelding te gaan staan, rechtermuisklik en kiezen voor "eigenschappen" als je het even niet meer weet

Zorg ervoor dat evt. nieuwe afbeeldingen dezelfde naam hebben en even groot zijn als wat er nu staat.
Nu lijkt het wel of je afbeelding niet online staat, kijk maar na of er in die map folder_big.gif staat. Dat is het plaatje dat je mist.
- Simon Templar
- Contacteer:
Of je hebt de verkeerde upload naar je server gedaan ivm permissies of per ongeluk als ascii ipv binair.Mymix schreef:phpBB2/templates/subSilver/images
images kunnen het beste een chmod hebben van 755.