Fouten bij installren attachment_mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 28 mar 2007, 17:35

Oke dan :bier: , proost!

RSR

Bericht door RSR » 28 mar 2007, 17:41

brandsrus schreef:Klopt :D , betekent dus alle bestanden nogmaals langsgaan voor de template gedeelte alleen nu voor Aqua (dus waar je subSilver leest word Aqua :P )
Brandsrus,

Ik heb inmiddels jouw adviezen opgevolgd en alle wijzigingen die ik in template subsilver heb aangebracht gekopieerd naar template Aqua.
De layout is nog Aqua totdat ik op "post-reply" druk dan switch hij terug naar
Subsilver en is de afbeelding die ik in Aqua geupload heb bij de posting ook niet meer te zien.

Hebben we hier iets over het hoofd gezien?

Coen

Bericht door Coen » 28 mar 2007, 22:22

Ik neem aan dat ik ook mag antwoorden! ;)

Heb je toevallig de (aangepaste) bestanden van subSilver in de map van je andere template geplakt? Dat is niet de bedoeling. Je moet de wijzigingen die je doorvoert in subSilver, ook doorvoeren in de bestanden van je andere template(s)! :)

RSR

Bericht door RSR » 29 mar 2007, 11:08

Zero Override schreef:Ik neem aan dat ik ook mag antwoorden! ;)

Heb je toevallig de (aangepaste) bestanden van subSilver in de map van je andere template geplakt? Dat is niet de bedoeling. Je moet de wijzigingen die je doorvoert in subSilver, ook doorvoeren in de bestanden van je andere template(s)! :)
Bedoel je dat ik de hele installatie-procedure vanaf het begin moet doorvoeren of alleen voor de Aqua (dat is wat ik eerst alleen gedaan heb). Ik heb wijzigingen in Subsilver gekopieerd naar Aqua, maar zie de attachment module niet- alleen bij Subsilver/

Coen

Bericht door Coen » 29 mar 2007, 11:14

Alles wat je aangepast hebt in subSilver, moet je ook aanpassen in Aqua.

RSR

Bericht door RSR » 29 mar 2007, 11:36

Zero Override schreef:Alles wat je aangepast hebt in subSilver, moet je ook aanpassen in Aqua.
Heb ik ook gedaan. Echter, ik kreeg eerst de layout van Aqua en toen ik een bericht ging posten ging het terug naar de layout van Subsilver. Vreemd!

Raoul

Bericht door Raoul » 30 mar 2007, 20:40

Misschien is het een rare vraag. Ik heb vandaag het attachment bestand geinstalleerd op het forum. Alleen krijg ik nu deze fout:

Fatal error: Call to undefined function include_attach_lang() in /customers/brandweer-geleen.nl/brandweer-geleen.nl/httpd.www/rbzl/phpBB/admin/admin_attach_cp.php on line 52

Nu is mijn forum in het nederlands. Maar volgens mij deze mod in het engels. Is er nergens een nederlandse mod voor dat attachment mod te krijgen om een andere oplossing om deze fout weg te krijgen

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 30 mar 2007, 21:33

Raoul schreef:Misschien is het een rare vraag. Ik heb vandaag het attachment bestand geinstalleerd op het forum. Alleen krijg ik nu deze fout:

Fatal error: Call to undefined function include_attach_lang() in /customers/brandweer-geleen.nl/brandweer-geleen.nl/httpd.www/rbzl/phpBB/admin/admin_attach_cp.php on line 52

Nu is mijn forum in het nederlands. Maar volgens mij deze mod in het engels. Is er nergens een nederlandse mod voor dat attachment mod te krijgen om een andere oplossing om deze fout weg te krijgen
in lang_mail.php staan regels die de engelse wel hebben en de nederlandse niet deze moeten simpelweg toegevoegd worden en vertaal.

m.v.g jeffrey
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

RSR

Bericht door RSR » 03 apr 2007, 20:13

Zero Override schreef:Alles wat je aangepast hebt in subSilver, moet je ook aanpassen in Aqua.
Ik heb de aanpassingen ook doorgevoerd in Aqua. Maar kom er echt niet meer uit!

Er gebeurt iets geks:
http://www.mijndomeintje.com/phpBB2/index.php laat eerst de Aqua-style nog zien. Maar zodra ik ben ingelogd en en berichten wilt gaan posten, gaat hij terug naar de subsilver-style en kan ik de attachment-dialoogjes niet meer vinden..

Snap er helemaal geen z*k meer van :( :evil:

Heb nu dringend hulp nodig na een paar dagen rommelen....

Daan

Bericht door Daan » 08 apr 2007, 14:04

RSR schreef:
Ik heb de aanpassingen ook doorgevoerd in Aqua. Maar kom er echt niet meer uit!

Er gebeurt iets geks:
http://www.mijndomeintje.com/phpBB2/index.php laat eerst de Aqua-style nog zien. Maar zodra ik ben ingelogd en en berichten wilt gaan posten, gaat hij terug naar de subsilver-style en kan ik de attachment-dialoogjes niet meer vinden..

Snap er helemaal geen z*k meer van :( :evil:

Heb nu dringend hulp nodig na een paar dagen rommelen....
Heb je wel in je profiel gezegd dat voor jou de aqua style gebruikt meot worden. Dat lijkt me de reden dat je overschakelt

Gesloten